Totaal aantal pageviews

donderdag, september 13, 2007

Come on Eileen




Ineens is ze een Bekende Nederlander geworden.
Vorige week sprak men nog over Eileen, tegenwoordig noemen we haar bij haar echte naam: Tanja.

Als een real-life Angelina Jolie trotseert ze de Zuid-Amerikaanse jungle en doet ze mee met de Colombiaanse revolutionaire guerillagroep FARC, waar ze tussen de bebaarde, sigarenrokende hombres mooi en bevallig loopt te zijn.
Zelden heeft iemand er zo sexy uitgezien in jungle-camouflage als deze babe.
Ik ben bijna geneigd om me ook in te zetten voor het communisme in de jungle, al was het maar om eventjes in Tanja's buurt te mogen verblijven. Tanja. De naam alleen al. Wie verzint zoiets? Een bloedmooie hulpverleenster die zich in het oerwoud aansluit bij de verzetsstrijders omdat ze dat wil. En dan eens een keer niet een getuinbroekte boerentrien, maar een chick met de looks AND the brains! Hoewel ik het natuurlijk te debiel voor woorden vind dat er in 2007 nog mensen rondlopen die geloven in iets anders dan kapitalisme, en dan zo'n achterhaald systeem als het communisme (ik word bijkans misselijk als ik het woord alleen al neertyp) in de godvergeten jungle van fucking Columbia willen promoten, ga ik er alleszins vanuit dat ze niet de allerdomste trut is in 't oerwoud. Brains en looks, en dan stoer met een M-16 over je schouder door het dichte regenwoud trekken met dat stel onbehouwen boeren van de FARC, ik wil dat er NU een film over haar gemaakt wordt, geregisseerd door de Coen-brothers, met Angelina Jolie in de hoofdrol. NU, horen jullie mij?


Geen opmerkingen: