Totaal aantal pageviews

donderdag, februari 14, 2013

Een gegeven paard

Ok, als toch iedereen aan het bekennen is, in navolging van Lance Armstrong en het mysterie van de paardenlasagna: 
Dames en heren, ik beken dat ik al die tijd geen gewone lul ben geweest, maar een paardenlul.
Het spijt me. Maar in een wereld waar elke lul die wil meedraaien in de top van de lullen, *moet* je je wel als een paardenlul gedragen.

Ik ben echt niet de enige. Ik ken mensen die bij hoog en laag beweren gewoon een lul te zijn, maar ook *zij* zijn paardenlullen. Je kan simpelweg niet anders. Als gewone lul doe je simpekweg niet mee.
 
Maar nogmaals: het spijt me. Ik vind het vooral erg voor al die mensen die me in vertrouwen hebben genomen en echt heilig overtuigd waren van mijn lulschap.
Arjen de Lul, zo werd ik wel genoemd. Zei je lul, dan zei je Arjen en andersom: nejra ej iez nad lul ej eiz. Dat zegt toch wel veel. 

Ik hoop dat na mijn bekentenis het geroddel eindelijk eens ophoudt. En dat mogelijk meer lullen uit de kast durven te komen. Dat we eindelijk eens schoon schip kunnen maken. Met elkaar. Met het verleden. Mij lucht het in ieder geval op.

Ik ben Arjen.
Ik ben een paardenlul.

Geen opmerkingen: