Totaal aantal pageviews

vrijdag, juni 17, 2005

Mental floss for the globe




Brrr.....de derde week met minde paroxetinehydrochloride is er niet een die in de boeken zal bijgeschreven worden als "gemakkelijk".
Begon maandag met duizelingen, licht in mijn hoofd en een onwerkelijk gevoel (waarschijnlijk was dat de realiteit zelf die me in mijn gezicht uitlachte).
J. gebeld dat ik even een paar dagen een break nodig had van het werk en voor twee dagen naar Middelburg gegaan. Me uitgeleefd op P. d'r auto; die glimt alsof hij zo uit de catalogus komt. Meteen even aangetoond dat ik inderdaad allergisch ben voor Turtle Wax en cockpit spray. Nog een mazzel dat ik het woord pit nog net op tijd zag staan, of ik had me met een pijnlijke (maar glanzende) helm moeten vervoegen bij de plaatselijke plattelandsdokter.

Ondertussen is het vrijdag en gaat het veel en veel beter. Ik had eigenlijk makkelijk kunnen werken, bedenk ik me zo....maargoed, een dagje lekker chillen zonder hoofdpijn, zorgen en andere monsters is ook wel eens lekker. Morgen is mijn fiets klaar om opgehaald te worden. Het wordt kennelijk bloedjemooi weer dit weekend, dus dat wordt zweten als een otter. Zweten otters dan echt zo? Lijkt me sterk. Rare uitdrukking. Zweten als een otter. Nee, maakt geen sense.

Ik vind Watskebeurt? een leuk liedje, maar weet niet zeker of ik me daarvoor moet schamen of niet.
Waarom zie ik zo weinig mensen op MSN de laatste tijd? Hebben ze me geblocked, zijn ze me vergeten, vinden ze me een eikel? Meisjes, waar zijn jullie nouuuuwwwww?
Kneussie, Maddie, Tassie, Jetje....komen jullie nog een keer buitenspelen dan?

Man....het is warm....en mijn brein smelt langzaam maar zeker.....

Arjen signing off....Oh wacht!!! Nee! Kijk nog even snel hier voor een van de leukste sites van dit moment: klassieke films, samengevat in 30 seconden en gespeeld door konijntjes. I like it a lot.

Biep.

Geen opmerkingen: