Totaal aantal pageviews

vrijdag, september 09, 2005

Jon, Robbie en de Yakuza....




Binnenkort komt de nieuwe CD van Bon Jovi uit.
Ondanks het feit dat ik Jon BJ zelf maar een kneus vind, heb ik altijd een zwak voor deze band gehad. Slippery when Wet is na al die jaren een klassieke rockplaat geworden, en Richie Sambora is gewoon een topgitarist. Niet helemaal mijn stiel, geen role model voor me, maar hij kan alleszins zijn snaren beroeren op een manier die voor mij altijd te hoog gegrepen zal zijn.
Hun nieuwe clip is ook al te bekijken. Lekker nummer, lekkere clip.

De nieuwe single van Robbie Williams, hier te beluisteren, is kut.
Kunnen we kort over zijn: kut.
Robbie Williams is de regel die de uitzondering bevestigt (of was het nou andersom?):
Waar alle andere chick-magnets de meeste mannen doen walgen -ik noem een Brad Pitt- is Robbie er ook voor ons mannen. Ook wij vinden hem leuk, maar dan om een biertje mee te drinken, boeren en schteten te laten, een potje te voetballen en dan he pik ik bel je ok ja's goed man later ok later gast mazzel doei. Zoals met je eigen vrienden. Robbie is cool, maar zijn nieuwe single is kut. Maar da's nog altijd beter dan de Backstreet Boys (zie eerdere log), hun single is dan wel ok, maar mijn god wat een ongelooflijk stel eikels is dat. Bah. Ga's dood met zijn allen?

Ondertussen is het zo'n dertig graden buiten en is het allejezus benauwd. Nu wel. De halve zomer hebben we lopen klagen over het weer, komen ze alsnog met deze temperaturen. Te laat. Te laat, horen jullie me? Het is de schuld van Erwin Kroll en Diana Woei en Piet Paulusma.
Net zoals de orkaan Katrina (en de waves) is gemaakt door de Japanse mafia. Lees zelf maar. Tsja.......

Geen opmerkingen: