Totaal aantal pageviews

dinsdag, december 27, 2005

Zen met Kerst




Een van de dingen die bovenaan mijn to do-lijst voor 2006 staan, is afvallen. Ik zal kijken of ik de weg naar de sportschool weer eens kan vinden, en dat gore snoepen moet ook maar eens afgelopen zijn.
Het begin is zich al aan het vormen; sinds gisteren heb ik een mega-buikgriep en ik houd niks binnen. Slap als een dweil zit ik hier in mijn badjas en ik weet ook zeker dat ik stink. Zometeen onder de douche, U2 op met hun laatste live-DVD die ik voor kerst heb gekregen en een wierookje aan is de eerste stap naar de toekomst.

Van de week las ik op Teletekst dat de twee bemanningsleden van het internationale ruimtestation ISS een kerstpakket hebben gekregen, dat enkele dagen eerder vanuit Kazachstan was gelanceerd. Ik vind dat een knap staaltje technologie en timing.
Ikzelf heb al twee jaar geen kerstpakket mogen ontvangen door de klootzakken van Selectvracht. Die hebben het wederom gepresteerd mijn pakket zoek te maken. Ook dat getuigt van een knap staaltje, echter in dit geval een knap staaltje incompetentie en hufterigheid. Vorig jaar beweerden ze bij hoog en bij laag dat op vrijdag de zoveelste het pakket bij mij was bezorgd. Interessant was, dat ik juist op diezelfde dag een kaartje in de bus vond van diezelfde klootzakken, dat ze het vijf dagen later opnieuw zouden aanbieden omdat ik niet thuis was. Nooit meer wat gehoord en ondanks een dozijn telefoontjes en klachten mijnerzijds nooit een excuus of iets in die geest. Ook dit jaar presteren ze het om tot tweemaal toe het pakket tijdens kantooruren aan te bieden. Van 's avonds even terugkomen heeft de klapmongool die in mijn wijk rondrijdt met pakketjes nog nooit gehoord, klaarblijkelijk. Bij al mijn collega's (zo'n vijftienduizend!) is het goed gegaan; ofwel het werd bij de buren afgeleverd, ofwel de bezorger kwam na het eten nog even een poging wagen. Tsja.....ik hoop dat die twee ruimtehelden in het ISS genieten van hun lekkernijen.

Iets heel anders; kijk eens op worldofdani.com voor echt hele toffe kattenfoto's!
Dani is de vriendin van Rick de Kikker, mijn maatje sinds 1985 waarmee ik samen de puberteit heb overleefd. Ze is into katten en kattenfotografie, en de ene foto is nog cooler dan de andere. Ik heb geen idee hoeveel van die mormels ze intussen hebben rondlopen, maar ze zijn echt helemaal te gek!!!
Mijn persoonlijke favoriet, als ik de foto's zo bekijk is Zen. Mijn god, wat een figuur hahahaha, die komt zo uit een stripboek volgens mij. (jajaja ik ben dierenfreak, hou maar op ja...grmblll)

Zoals gezegd: Tiet veur U2 en de douche! En dan eens kijken of mijn linkeroog alweer ietsje beter om wil gaan met mijn contactlens.
Oh.....wisten jullie al dat ik een gruwelijke pesthekel heb aan sneeuw? Ik zeg: grumpg!!! Tot el volgende Bloggo!

Geen opmerkingen: