Totaal aantal pageviews

donderdag, maart 15, 2007

Meow




Godver.

Gister had ik een heel verhaal neergetypt waarin ik zoals zovaak mijn halve ziel blootgaf aan totaal onbekenden, maar ergens is er iets misgegaan.
Trouwens, ik realiseer me dat dat een perfect grafschrift voor mij zou zijn als mijn onsterfelijkheid toch alleen maar tussen mijn oren zou blijken te zitten over honderd jaar. Hier rust Arjen. Ergens is er iets misgegaan.
Verder hou ik er mijn smoel over, want ik ben bang voor de dood, ik haat het, ik word er verdrietig van en ik vind het gewoon onacceptabel.

Het idee alleen al dat ik...nee ik zou mijn smoel erover houden.
Maargoed, dat hele verhaal van gisteren zal ik op de voor mij zo karakteristieke wijze proberen samen te vatten, dat wil zeggen, de samenvatting zal vermoedelijk net zo lang duren als het hele verhaal zelf. Ik kan gewoon een werkdag in real time navertellen. Maargoed, ehm, ter zake aldus.

Het ging er in het kort over, dat ik niets te klagen mag hebben, dat het me redelijk voor de wind gaat op meerdere gebieden (vriendschap, gezondheid, financieel, toekomst en dat soort onzin), maar dat ik evengoed gister tranen in mijn ogen kreeg van Born to Run van Marillion, en dat je hun Born to Run nooit mag verwarren met het gelijknamige nummer van die andere held van mij uit New Jersey met de achternaam Springsteen. En dat ik in het algemeen gewoon een jankbek ben en gewoon algeheel bang ben voor ongeveer alles.

Ik weet; het klinkt nu allemaal een stuk minder zielig en hartverscheurend als gisteren, maar ik voel me dan ook inmiddels ook anders, dus vandaar en zo. Maar het feit blijft dat ik als de dood ben voor alles wat nog komen gaat: pijn krijgen van vrouwen (meisjes) en nog erger: vrouwen (meisjes) pijn doen door mijn stomme gedrag en mijn karakter in het algemeen, het heen zien gaan van papa en mama en Viv en Frenk en het sluiten en weer verbreken van vriendschappen voor het leven, het realiseren dat ik -hoe zeer ik ook mijn best doe om het tegendeel te beweren- toch eigenlijk een ontzettende eikel ben met rare ideeën, halve wanen, aanleg voor depressies, psychosen, verslavingen, angsten, kortom: iemand die ik eigenlijk liever niet zo heel erg had willen zijn, maar ik zal het er

Kijk en dat bedoel ik....post ik mijn godverdomde blog hier, mist er bij controle gewoon de helft. Zo'n week is het dus...sjesus....ik had hier nog wat staan over Arnhem, Maastricht, een kat die ik te logeren krijg en dat het allemaal wel meevalt, maar het is me godverdegodvergloeiende godver gewoon niet gegund om hier een fatsoenlijk ogend blog neer te flikkeren.

Ik ga nu naar Jason in IJmuiden om dat stinkbeest op te halen, en ik hoop voor hem dat hij zich zal gedragen als zijn papa en mama in Denemarken zijn. Als hij me bijt, bijt ik terug.

Ik hou van jullie, godverdomme.

Geen opmerkingen: