Totaal aantal pageviews

dinsdag, mei 22, 2007

Arie! Arieeeeeee!!!!!




Weten jullie nog dat een jaar of anderhalf geleden die hele toestand met die dominomus aan de gang was? Dat ligt alweer ver in ons geheugen, maar ik zag zojuist dat er nog steeds mensen zijn die reageren op mijn blog wat ik destijds daarover heb geschreven.

Joop, dank je wel voor het herinneren dat Arie den Hertog een klootzak is. Mijn god, ik was het alweer helemaal vergeten, maar goed dat je me nog even helpt herinneren, kerel. Arie den Hertog dus, dat was de naam van de meneer die de mus heeft doodgeschoten omdat hij een paar dominosteentjes heeft omgestoten. Arie den Hertog.

Terug naar Joop en zijn commentaar. Wat schrijft hij zoal? "Als je nou zo veel tijd aan een dood musje besteed ben je gewoon zielig."
Aha.
Nederlandse taal was kennelijk niet je beste vak, Joop. Maar ik begrijp niet zo goed waar je heen wil met die zin. Dus jij vindt het raar en zielig als iemand "zoveel" tijd besteedt (let je even op de juiste schrijfwijze van de derde persoon enkelvoud, Joop, dan zet je jezelf niet zo voor lul, de volgende keer dat je komt huilen) aan een mus? Is het niet je stinkneef Arie geweest die er veel meer tijd in heeft gestoken? Die is helemaal van Lelystad naar Leeuwarden gereden, heeft de mus naar de hemel geholpen, en is weer helemaal teruggereden naar Lelystad , naar de Schoepenweg 24 waar hij werkt. Hoeveel tijd denk je dat daarin heeft gezeten, mijn vriend?

Verder zegt hij nog "maak je anders even boos over dingen als Irak ofzo? doe wat nuttigs? Hoeveel dieren worden er wel niet vermoord in Afrika en Aziƫ? Zoals olifanten, tijgers e.d.?".

Eeeuuhhmmm.... wat? Boosmaken over Irak? Waarom? De Amerikanen maken daar duizenden arabieren dood. Waar zou ik me boos over moeten maken, precies? Wat is daar niet goed aan? Ik snap je even niet.
En hoeveel dieren worden er doodgemaakt in Afrika en Aziƫ? Geen idee. Hoeveel dan? Olifanten en tijgers interesseren me echt geen ene reet. Oprotten met die beesten, ze stinken. Olifanten breken 's nachts in je slaapkamer in en komen dan je dromen stelen met hun grote slurven, wist je dat nog niet?

En tijgers zijn aanstellers. Punt. Hun naam lijkt veel te veel op reigers, maar ze doen er zelf geen ene moer aan om er fysiek ook maar bij in de buurt te komen. Ooit een tijger in de bomen zien zitten bij het Tropenmuseum? Of een tijger naast een sportvisser zien zitten wachten? Nou dan, flikker toch op met je tijgergezeik, man!

Tot slot komt vriend Joop met nog een erg nuttig tijdverdrijf: hij adviseert mij aan mijn penis te gaan likken. Het kutte is, dat ik dat niet kan. Echt, je weet niet half hoe ik daarvan baal, Joop. Maar wat dacht je ervan als jij eens hier kwam en eens lekker mijn reet kwam likken?

Overigens woont joop in de omgeving van Blaricum, en is hij helemaal geen neef van Arie den Hertog, zoals hij zelf zegt. Hij is namelijk via Google op mijn site gekomen, gezocht op "Ary den Hertog". Mijn god, Joop, wat ben je makkelijk op te sporen. Zal ik morgen je adres en telefoonnummer posten, of kom je eerst nog mijn reet likken?

Geen opmerkingen: