Totaal aantal pageviews

donderdag, mei 31, 2007

Mijn god.

pas op wat je doet, en je weet wat ik bedoel als ik je hier aanspreek!!!!

Dat is de volledige inhoud van een bericht wat ik op mijn Hyves-pagina kreeg vandaag.
De afzender is ene Marc Ganzeman, klaarblijkelijk de vriend van mijn ex-vriendin.
Nu is het zo dat het enige -noodgedwongen- contact wat ik met haar nog heb, het maandelijks mailen van haar telefoonrekening is, omdat haar abonnement op mijn naam staat. Dat is alles.

Later legde de lelijke kaalkop met de paranoide schizofrenie aan me uit dat "hij wist dat ik op haar Hyves-pagina probeerde in te breken".
Wat?
Inbreken op haar Hyves-pagina? Niet alleen zou ik niet weten waarom (echt niet! wat voegt dat toe? dat ik ehh..wat...? wat zou ik kunnen? waarom zou ik willen wat er dan mogelijk zou kunnen zijn? wat de hel??), maar ik zou godverdegodverdomme niet eens weten hoe!!!

Ik denk echt dat sommige mensen mijn skillzzzz iets te hoog inschatten. En mijn gekte trouwens ook. Mijn hemel, wat een eikel.

Maar het verontrustende is, dat ik denk dat mijn ex zelf dus ook denkt dat ik haar lastig val of stalk of whatever. Mijn god. Anderhalf jaar samengewoond met iemand, en dan blijkt ze je zo slecht te kennen. Het voelt haast of ik word beticht van aanranding of zo! Echt waar, het gevoel is vrij dubbel: de kankermongool Ganzeman met zijn lelijke inteeltsmoel mag ter plekke sterven met zijn beschuldigingen, dat is duidelijk. Maar Tiesje, mijn ex, die ik toch altijd redelijk hoog had staan in mijn Boek van Lieve Mensen is de weg kwijt lijkt het...... daar baal ik van. Hoe kan zij of all people mij aanzien voor zo iemand? Zij?????

Bah.
Bah.
Bah.

Sure, ik kan een klootzak zijn. Een Klootzak en een Asshole met hoofdletters.
Maar dan wel met open vizier en recht in je godverdomde smoel. Nooit achter je rug of op stiekeme wijze. Zoals de fucking waard is, vertrouwt ze haar godverdomde gasten. Ik haat het met elke vezel in mijn wezen als mensen me zo totaal verkeerd inschatten. Niet mensen op straat of in de tram of op het werk; die mensen kunnen me gestolen worden. Maar iemand met wie ik godverdomde lief en leed heb gedeeld en voor wie ik 24/7 klaar stond om haar te helpen? Zo iemand? Pffff...... fuck off met je stank voor dank, en denk niet dat ik ooit nog een halve seconde zal stilstaan bij ons verleden of koesteren wat we hadden. Je brommer staat vanavond bij het grof vuil (wie wil er een scooter? vannacht op te halen aan de xstraat ter hoogte van de dijk) en je oude boeken en shit gaan de container in. Plaatsmaken voor niets. Fuck off.

Marc, watch your moves, want ik heb niet het idee dat jij het beste is wat Ties is overkomen de laatste tijd. Alleen daarom al is het beter als je me niet leert kennen.
Watch your moves, dat is alles wat ik je zeg, Marc.

Lul.

1 opmerking:

Anoniem zei

я пошел в клубную музыку [url=http://profvesti.ru/o-tekhnologiyakh-stroitelstva/61-novyye-tekhnologii-v-stroitelstve.html]первый строительный портал[/url]