Totaal aantal pageviews

maandag, januari 24, 2005

klopt als een zwerende vinger




HILVERSUM Het staat wetenschappelijk
vast: 24 januari is de rottigste dag
van het jaar.Dat schrijft de Engelse
krant The Guardian,die zich baseert op
ingewikkelde berekeningen van de Britse
wetenschapper Cliff Arnall,verbonden
aan de Universiteit van Cardiff.


Donker weer,geen geld meer na de dure
decemberdagen,schuldgevoelens over
mislukte voornemens en overmatig eet-
en drankgebruik,voorlopig geen uitzicht
op een vakantie.Daar worden de mensen
niet vrolijk van.

Volgens The Guardian is er ook wel weer
een lichtpuntje: na 24 januari zijn er
nog 334 dagen te gaan tot de kerst.


Klopt.
Het is een kutdag want het sneeuwt.
Ik haat sneeuw.
Ik ben bloedchagrijnig.
Ik heb hoofdpijn.
Ik heb rugpijn.
Ik erger me aan alles en iedereen.
Morgen is het over.
Dan is het 25 januari.
Een dag als alle andere.
Thank God.



Geen opmerkingen: