Totaal aantal pageviews

woensdag, maart 23, 2005

Ar neigt naar Rood




Van huisuit ben ik redelijk links opgevoed.
Een opa en oma die actief waren in de Partij van de Arbeid, en aan moeders kant overtuigde pacifisten. Ik ben lid van de VARA en vind mezelf progressief vergeleken met de meeste mensen.

Maar de PvdA is nooit echt mijn parij geweest.
Veel aardige ideetjes, maar nooit echt uitvoerbaar, en zelfs al zou dat zo zijn, dan zijn hun meeste plannen leuk voor kortetermijn-euforie, maar op langere termijn snijden we er in onze eigen vingers mee.
Kortom: gevoelsmatig links, maar praktisch rechts is wat ik ben.
Links lullen, rechts zakkenvullen.

Maar toegegeven: Woutertje Bos lijkt me een aardige kerel (zo selecteer ik tegenwoordig mijn politieke voorkeur...triest maar waar), en deze blokkade-actie van de Reds bevalt me uit-ste-kend!

Gekozen burgemeester....flikker toch op....
Back to the drawing board, meneertje De Graaf!
De mensen zitten niet te wachten op burgemeester Ratelband......


Geen opmerkingen: