Totaal aantal pageviews

donderdag, maart 17, 2005

Las criaturas en mi cabeza




Van een collega-vrindje kreeg ik een link die ik alleen maar van hem had kunnen krijgen.
De meester van de vage T-shirts, het vleesgeworden stripfiguur, de enige Nederlander met die Engels spreekt met een perfect Amerikaans accent. Ik zal geen namen noemen, maar als je ooit in mijn linkerkolom hebt geklikt, weet je wie ik bedoel.

Anywho, over die site....I like it a lot
Dat brengt mij gelijk op een andere site, die ik ook kan waarderen tot in de laatste pixel.
Gelukkig zijn er mensen die wat doen met wat er in hun kop zit.
Yo, respec...for real.

Dan kwam ik nog iets anders tegen: een site dedicated to (jezus hoe zeg je dat zo snel even in het Nederlands?) geld. Maar dan anders.

Goed, so far de halfjaarlijkse links op Arrrrjen's blog. Zal ik vaker proberen te doen, mits ik wat aparts tegenkom wat de moeite waard is.

Komend weekend komt mijn Zeeuws Meisje (uiteraard) weer bij me logeren, maar het zal een van de laatste keren zijn. Ze gaat niet meer bij me logeren.
Over zijn de maandagen dat ze weer vertrekt richting M.
Maar dat vind ik niet erg.
Dat vind ik he-le-maal niet erg.
Daarover later meer.

Birdy.

Kent iemand die film? Een ouwe, dat wel (1984) maar zooooooo onwaarschijnlijk mooi...zo zielig, zo grijs, zo tot op je botten, dat ik hem nog nooit in de herhaling heb durven kijken. Komend weekend is het zo ver, dan durf ik het aan hem voor de tweede keer te zien. Dubbele dosis paroxetinehydrochloride voor de dag erna (kut....moet morgen weer een voorraadje halen bedenk ik me nu) en zorgen dat ik heel veel moet lachen. Wie weet knoop ik mezelf dan alsnog niet op.
Nee serieus, die film is zo mooi....check voor een trailer (eerst even het stof eraf blazen!) maar op deze link...klik op de preview button, neem de reclame voor lief en aanschouw!

Iets anders wat me ineens tebinnen schiet, terwijl ik luister naar het ritme van mijn wasdroger en zit te snakken naar mijn 14e of 15e Marlboro voor vandaag: Motorcycle Emptiness van The Manic Street Preachers is nog steeds een heel lekker nummer.

I love you guys. (spreek uit zoals Cartman dat soms deed tijdens de aftiteling van South Park.)

Geen opmerkingen: