Totaal aantal pageviews

woensdag, oktober 26, 2005

35




Afgelopen zondag ben ik vijfendertig geworden.
Vijf-en-fucking-dertig.

Als ik groot ben, wil ik een huis met een tuin en een stationwagen voor de deur en geen twee maar vier katten. Als ik groot ben, wil ik......iets met computers gaan doen.
Stukje bij beetje komen we er wel. Misschien iets later dan ik op mijn achttiende voor ogen had, maar aan de andere kant: als je op je eenentwintigste al helemaal gesetteld bent, heb je de volgende zestig jaar ook niet echt veel afwisseling meer.
Je trouwdag: de mooiste dag van je leven.
Mooi, dan heb je die vast gehad.
Ik bedoel, waarom zo'n haast maken, nietwaar?
(Dat is net zo'n zwakke opmerking als arme mensen die zeggen dat geld niet gelukkig maakt, of lelijke mensen die zeggen dat uiterlijk niet belangrijk is. Gelul! Geld maakt wel degelijk gelukkig, of het helpt op zijn minst voor een groot deel mee: minder zorgen, minder stress, tijd voor andere dingen waardoor je gezondheid beter wordt, waardoor je...enfin je snapt waar ik heen wil. Zelfde geldt voor knappe mensen zoals ik. Lelijke mensen; ik moet ze niet om me heen hebben. Slecht voor je imago, en vaak ruiken ze ook apart. En saai dat ze zijn! Saai! Nee, lelijk en arm zijn, dat is niet iets waar ik van droom.)

Trouwens, wat is ehh dinges.....kom, hoe heet dat nummer nou, ehmm Hammer to Fall van Queen toch een lekker nummer! En is het jullie ooit opgevallen dat ze exact dezelfde akkoorden gebruiken als Never be Clever van Herman Brood? Uiteraard in een iets andere volgorde, maar zelfs dat valt nog wel mee. Voor driekwart hetzelfde en toch twee totaal andere nummers.
De andere overeenkomst is dat beide zangers morsdood zijn.
Derhalve een waarschuwing voor een ieder die dit leest; probeer het zingen op een melodie waarin de akkoorden A, D/A, A, D/A, A, D/A, E/A en A elkaar opvolgen, te vermijden als de pest.

Heb ik nog iets zinnigs te melden? Nee, want ik zit de hele week op cursus en heb geen zin om buiten lesuren nog na te denken of wat dan ook te doen.

Wat kan je over die cursus vertellen, Ar? Vertelllllll het ons! Maak ons gek, desnoods leggen we geld toe!!!
Ok, vooruit dan maar weer....

BEA WebLogic is a J2EE application server and also an HTTP web server by BEA Systems of San Jose, California, for Unix, Linux, Microsoft Windows, and other platforms. WebLogic supports Oracle, DB2, Microsoft SQL Server, and other JDBC-compliant databases. WebLogic Server supports WS-Security and is compliant with J2EE 1.3.

BEA WebLogic Server is part of the BEA WebLogic Platform™. The other parts of WebLogic Platform are a) Portal, which includes Commerce Server and Personalization Server (which is built on a BEA-produced Rete rules engine), b) WebLogic Integration, c) WebLogic Workshop, an IDE for Java, and d) JRockit, a JVM for Intel CPUs.

WebLogic Server includes .NET interoperability and supports the following native integration capabilities:

Native enterprise-grade JMS messaging
J2EE Connector Architecture
WebLogic/Tuxedo Connector
COM+ Connectivity
CORBA connectivity
IBM WebSphere MQ connectivity
BEA WebLogic Server Process Edition also includes Business Process Management and Data Mapping functionality.

WebLogic supports security policies managed by Security Administrators. The BEA WebLogic Server Security Model includes:

Separate application business logic from security code
Complete scope of security coverage for all J2EE and non-J2EE components


En nou smoelen dicht want Arjen wil rust.

Geen opmerkingen: