Totaal aantal pageviews

woensdag, november 02, 2005

Teletekstspel





De dagen worden weer korter (wat een gelul eigenlijk, een dag duurt ook hartje winter volgens mij nog gewoon vierentwintig uur), en het regent alweer.
Tijd dus om een van mijn zelfbedachte spelltjes met jullie te delen voor als je niets beters te doen hebt. (De wereld verbeteren of een kuur tegen kanker uitvinden kan altijd nog)

Kijk op een willekeurig moment op Teletekst pagina 101.
Ja, Teletekst, precies. Op je TV. Of desnoods op de NOS-pagina op internet.
Bijvoorbeeld op dit moment, woensdag 2 november 2005 om een uur of 11 in de ochtend, ziet het er uit als op het bovenstaande plaatje. (wat een rare zin is dat)

Pak vervolgens zinsdelen van het ene bericht en knoop die aan zinsdelen van het andere bericht en je hebt je eigen headlines, bijvoorbeeld:

Topcrimineel Poetin niet voorbereid op griep

Consumentenbond: rellen in voorsteden dichterbij

Gratis moord VS-ambassadeur

Opnieuw muziek voor John Mieremet


Affijn, ga zo maar door.
Lachen.
Jawel.
Ik pies in mijn broek.
Tot de volgende blog, waarin ik de lol van naakt Twister spelen ga behandelen.

Geen opmerkingen: