Totaal aantal pageviews

dinsdag, juni 06, 2006

Pinkusteren




Wat een schijtpinksterdagen heb ik gehad zeg.
Ik zou haast willen zeggen: godver de tering wat een kutdagen. Bah.
Van voor naar achter, van links naar rechts, genaaid, gefucked en in de zeik genomen. Meer zeg ik er niet over, maar vrolijk was ik derhalve vandaag allerminst.
Thank fuck dat ik een paar dagen vrij ben, ik kan het godverdetyfus goed gebruiken.
Zo. Dat is er uit. Nee, het is er godverdomme helemaal niet uit, maar voor wat betreft het publieke gezeik dan tenminste toch wel.

Verder.
Ik snap soms geen reet van die belspelletjes op TV.
Net ook weer een of andere kwis op Nederland één, waarin je de dader zag van twee overvallen op één en dezelfde snackbar.
De vraag die gesteld werd, was: Wie kent de dader van deze twee brutale overvallen?
Mijn god, hoe moet ik dat weten?
Ik dacht dat het weer zo'n kloterige strikvraag was, dus ik belde met het telefoonnummer en probeerde nog een voorzichtig "probeer het eens in het criminele circuit...?", maar daar reageerde de dame aan de andere kant heel vreemd op.
Wat dan wel weer een lichtpuntje was: ze wilde aan het eind van het gesprek toch mijn naam en telefoonnummer hebben. Ik denk dat ik ook wel een klik voelde, ze zei nog: "Hier hoor je meer van, ventje!!!"
Ja, die Arrie is populair bij de dames.
Evengoed een kutweekend gehad, had ik dat al gezegd?
Ok, de zaterdagavond was cool, de zondagmiddag met Ri was cool, maar de rest was.....raad eens....jep....kut!

Oh iets heel anders....wat een KUTWEEKEND ghehe.

Nee even serieus....ik heb een schijtweekend gehad. Zo. Laat ik het gewoon maar zeggen zoals het is: afgelopen weekend was best stom. Niet erg leuk. Kon beter. Eigenlijk een van de schijterigste kutweekends aller tijden.
Oh, ik krijg godverdomme nog geld links en rechts van sommige mensen, maar hoe interessant is het "uit het oog uit het hart" gegeven eigenlijk als je er over nadenkt. Als je er niet over nadenkt, is het al een stuk minder interessant, dat moet ik godverdomme toegeven.

Cowboy Song van Thin Lizzy's Live and dangerous album blijft een heel lekker nummer. Net als nummer 21 van de Chinees hier op de hoek, trouwens.
Ik mag daar graag een potje bingo-en.
Bongo-en gaat al een stuk minder makkelijk, om over bungee-en nog maar te zwijgen: iedere keer met je kop ondersteboven in de bami rames gaat op den duur ook vervelen, zeker als nummer eenentwintig net doorslaggevend is voor Phil Lynott die volgens mij alleszins geen kutweekend heeft gehad (hij is dood), dit in tegenstelling tot sommige andere mensen. Ikzelf bijvoorbeeld, ik heb namelijk wel een kutweekend gehad. Sja, ik draai dan wel van nature om de hete brij heen (behalve als die hete brij bestaat uit een bak bami rames: dan ga ik me er zo nu en dan met mijn kop ondersteboven in laten vallen met een lang onderbroekenelastiek aan mijn enkels geknoopt), maar in dit geval denk ik dat het best eens hardop gezegd mag worden:

Ik
Heb
Een
Kut
Weekend
Gehad.

En nu: masturberen tot mijn lul erafflikkert.
Nee...zelfs dat niet eens, ik moet er godverdomme niet aan denken, wil je dat geloven?
Zie me hier al zitten, zeg....bak bami rames, CD van Thin Lizzy op, bingokaart in mijn ene hand en de herinnering van een kutweekend in mijn andere....en dan ook nog een potje gaan zitten rukken zeker?
Tssss...fuck off.....

Nee serieus, fuck off....

Geen opmerkingen: