Totaal aantal pageviews

dinsdag, juli 25, 2006

Een Arjen maken




Nog steeds weiger ik te beweren dat het nu wel erg warm is en dat het gerust ietsje minder mag.
Gelul.
De zomer en ik, wij blijven van elkaar houden.
Voor altijd en eeuwig zullen wij een liefde delen waar niets of niemand tussenkomt.
Zelfs mijn bluesigste bluesbuien zijn meer dan redelijk te pruimen en mijn eigen zweet ruikt lekkerder dan de duurste eau de toilette. Het is namelijk zomerzweet en dat is zo'n beetje het geilste wat er is.
Helaas is er niemand op deze planeet die momenteel het zilt van mijn ballen wil likken, maar ook dat komt vroeger of later wel weer eens. En likken zal ze, wie het godverdomme ook zal worden. Mijn god, wat heb ik zin in beestachtige sex met praktisch om het even wie.
Nee, dat is niet eens waar. Ik heb de afgelopen weken met meedere mooie tot supermooie wijv...eh....dames gedate, waarvan ik er zeker één mee mijn rovershol had kunnen insleuren om ook haar tranen over haar wangen te zien rollen.
Maar ik koos ervoor om dat beeld slechts in mijn fantasie op te sluiten, waarschijnlijk voor eeuwig.
't Zal wel weer zo'n Arjen-move zijn waarvoor ik over een paar dagen of weken mijn hoofd meerdere malen tegen mijn muur zal kloppen, ik voel het nu al aankomen.
Zulke moves worden volgens mij in het moderne uitgaans-circuit daadwerkelijk Arjens genoemd.
"Man, man, man....dat was weer een lelijke Arjen die je daar maakte, vriend!"

OK, een voorbeeld van jaaaaaren geleden, toen ik nog bij mijn ouders woonde zelfs.
Stel je voor: het eind van een lange uitgaansnacht, een zwoele lente-avond voor de deur van de inmiddels gesloten kroeg bij het Leidseplein. Daar sta je met je stap-clubje en de meisjes die je net hebt leren kennen, eerder die avond.
"Ik woon in de Van Baerlestraat, en het is net te ver om alleen te lopen, Ar....en mijn ouders zijn drie weken met vakantie naar Frankrijk......wil je me naar huis brengen......?" Zei het leukste van het meidengroepje, een klein, blond Amsterdam-zuidmeisje met een bomberjackje en rode lippenstift op haar mond.
Hoe reageert Arjen?
"Hmmm het is niet mijn kant op. Maar ik regel wel een taxi voor je."
Yep. Een Arjen.
Pas onderweg naar huis, ik moest lopen want mijn laatste geld ging op aan de taxi voor het bombermeisje, viel het kwartje. "Wacht eens even....? Ouders niet thuis? Wil je me thuisbrengen...?" godverdegodverdegodver......

Sja.......life's a bitch.

Geen opmerkingen: