Totaal aantal pageviews

zaterdag, juli 29, 2006

...en verder interessant gezeik....




Ar is moe.
Ja echt, Ar is knackered vanavond.
Woensdagmiddag zat ik al te knikkebollen tijdens de zoveelste vergadering deze week, en ik vocht daadwerkelijk tegen de slaap die me met steeds grotere stappen alsnog aan het inhalen was na een volle week van hellenachten, gevuld met plafondstaren, angst- en ander zweet en veel te luidruchtige bouwvakkers op mijn vroege balkon.

Desondanks besloot ik met Spikey (je weet wel; de padvindster aka Wikki de Viking-girl) in de vroege avond alsnog naar Bloemendaal te gaan, alwaar wij wederom goed toefden.
Vrijdagavond zou ik dan alsnog couch crashen op mijn veel te dure en inmiddels door zestien kattenpootjes gehavende hoekbankstel, om daar in alle rust het weekend in te leiden, desnoods onder het genot van een of andere kut-DVD waar ik na een half uur al spijt van zou hebben.

Het noodlot koppelde me echter wederom aan de Padvindster, die het wel normaal vond om haar verjaardag samen met mij te vieren, wederom in Bloomingdale en de Woodstock.
Toen we midden in de nacht op eerdergenoemd bankstel zaten, opperde ik nog even heel voorzichtig of dit niet een mooi moment zou zijn om nou godverdomme eindelijk eens flink te beginnen met zoenen, maar wederom sloeg ik een zelf uitgekozen plank finaal mis. Wat zeg ik, ik heb die hele kutplank niet eens gezien, in het schemerdonker. Wel voelde ik iets van een muur en een stomp in mijn maag, maar die waren even fictief als de dagdromen die ik zo nu en dan heb, meestal tijdens vergaderingen.

Ach, een groot denker heeft ooit eens gezegd: "Wat niet is, kan nog komen".
Die filosofische woorden werden vanmiddag nog maar eens door de Vindster in mijn bek geslingerd toen we gezamenlijk bij de kapper op de Haarlemmerdijk zaten.
Ik bedoel: vijf van de acht dagen samenzijn, waarbij twee overnachtingen, één kibbel-en-katpartij in de auto, samen kleren kopen en godverdomme ook nog eens samen naar Kinki gaan om je haar voor veel te veel geld weg te laten halen: hoe solide wil je je basis voor een Goede Relatie godverdomme hebben?????

Overigens bedoel ik dit alles niet als een klaagzang, integendeel!
Nog immer geniet ik van elke minuut, elk uur en elke droom en weet ik nu al dat ik haar de komende dagen zal missen zoals een eh....dinges een weet-ik-veel mist. Het ontbreekt me pardoes even aan inspiratie. Pardoes, ik vind dat een schattig woord, net als bijvoorbeeld "hoepla". In de jaren vijftig ongetwijfeld nog veel gebruikt, maar tegenwoordig is onze taal naar de kloten aan het gaan. Je weet toch, pappie....

Tevens kom ik er het laatste kwartier achter dat om vijf uur 's middags pas ontbijten niet de beste basis is voor een gezond gevoel in je lichaam, zeker wanneer dat ontbijt bestaat uit een BigMac menu met een medium cola, en je lunch daarna (om half acht) uit twee stukken quiche loirraine met blauwe kaas erin verwerkt.
Kortom: mijn darmperistaltiek draait momenteel weer eens overuren en het zal dan ook niet lang meer duren of (wacht even, ik krijg een sms binnen) Ohhh fuck het is zielemaatje D. die vandaag jarig is. Mijn hemel....maandag vergat ik niet de verjaardag van Eilandmeisje M.; gisteren niet die van Padvindster C,. maar nu godverdomme wel die van zielezuster D!!!!

Ik ga haar gelijk bellen en stop dan ook met dit gezeik.
Zij die gaan bellen, groeten u: Dringggg!!!!

Geen opmerkingen: