Totaal aantal pageviews

zondag, juli 23, 2006

These days......




Man, wat voel ik me Ar.
Zoals ik me wil voelen, zeg maar. Ja, ik weet het, het is eng, maar het is fucking waar.
Afgelopen vrijdag met Padvindster (ok, Padvindster haar echte naam is Spikey. Nee, niet waar, ook dat is een nepnaam, maar als ze zelf zegt "Hoi, met Spikey" als ze me belt, is dat een echtere naam dan Padvindster.) naar een barbeque gegaan in IJmuiden bij mijn collega en Vriend Jason en Birte. Er waren nog twee andere stelletjes, dus acht man in totaal, bestaand uit een internationaal gezelschap van Belgen, Australiƫrs en Nederlanders. Het was supergezellig en ik heb gelachen, gegeten en me vermaakt en genoten van elke minuut.
Daarna zijn we huiswaarts gegaan, hebben geslapen (ja echt, geslapen) en overdag zijn we wezen shoppen in Amstelveen. Ook daar heb ik plezier gehad om haar en om mezelf en was ik Ar.
Wat gebeurt er met me, godverdomme? Iedere keer als ik denk dat ik niet dieper kan zinken, voel ik me enkele maanden later toch weer Ar en ben ik vrolijk en bijna gelukkig. Zou ik dan echt positief en flexibel zijn?
Tijden als deze zijn de tijden waarin je jezelf steeds beter leert kennen.
Vijfendertig jaar en ik geef mezelf een hand. Hoi, ik ben Ar. Hoi, ik ook. Aangenaam, zullen we wat leuks doen?

Vanaf vandaag heb ik de twee katten van een paar van mijn ex-schoonouders te logeren. Ik heb meerdere ex-schoonouders, in dit geval betreft het de papa en mama van het tietenmeisje waarmee ik twaalf jaar samen heb gewandeld.
Sammy en Spooky. Samen met Frenkie en Vivian.
Ze zijn er nu iets meer dan een uur en ze snuffelen aan elkaar, en slechts heel af en toe mopperen ze. Dat komt -zoals al die voorgaande keren- wel goed met die vier.

Bon Jovi heeft soms best goede nummers, ondanks dat die hele Jon een onwijze galbak is. Richie Sambora maakt een hoop goed, vooral op het album These Days vind ik ze erg goed te pruimen.

Ik mis haar.

Alweer.

En nu ga ik naar de BP op de Lelylaan om te tanken, peuken te halen en een pak pleepapier zien te scoren, want ik moet schijten en ik heb geen kontpapier, kun je het geloven?
Zij die gaan kakken groeten u: kak! Ik bedoel: dag!

Geen opmerkingen: