Totaal aantal pageviews

zaterdag, september 09, 2006

Hij glimt!




Gisteren heb ik hem gewassen.
Was ook wel weer eens tijd, ik gebruik hem tenslotte elke dag.
Ik heb niet zo'n grote, maar het gaat erom hoe je hem gebruikt, nietwaar?
Ondanks dat hij niet zo groot is, kan ik er aardig mee overweg, al zeg ik het zelf.
Hij glimt weer lekker, ik heb er flink op staan schrobben, poetsen en boenen. Eigenlijk vond ik het wel fijn, zo op vrijdagmiddag een paar uurtjes eerder weg, op een stil parkeerplaatsje ermee bezig zijn.
Sure, er keken wel een paar mensen naar me; Waarom staat hij zijn auto hier te wassen? Dat moet je toch op zondagmiddag doen, voordat je naar de Chinees gaat en voor het voetbal kijken? Wel, ik ben ook gisteren naar de Chinees gegaan (Foe Yong Hai met Chinese mie) en heb gisteren ook voebelle gekeken, dus wat dat betreft klopte alles wel.
Ik ben vreemdgegaan. Normaal ga ik naar Loogman, maar nu was ik bij de BP bij de oprit naar de A9 bij het nieuwe viaduct bij Lijnden, zeg maar. Tering wat heb ik ineens een dorst, wacht even, even een colaatje inschenken.
Zeuh. Burp.
Ehhh ja dus, daar stond ik, na voor tien euro in een box hebben staan schrobben en boenen (ze hebben daar wel een soort van geile actieve shampoo waarmee je je hele auto spierwit kan maken, dat was dan wel weer stoer) en spoelen, ietsje verderop op de parkeerplaats bij de BP zelf mijn Kaatje op te poetsen, ramen drogen, opruimen van binnen, bumpers even mooi in de cleaner zetten, vloeistoffen bijvullen en zo. Ik zweette me de vinkentering, want het was nogal warm midden in de zon, en na een uur poetsen ga je dat voelen.
En, jawel, ik had sjans van een leuk meisje! Ze was aan het lessen, en zowel bij het uitstappen als het terugkomen en later wegrijden, zei ze dingen tegen me. Wat ze precies zei, weet ik niet, want ze praatte niet zo duidelijk, maar ze lachte en ik lachte terug. Bij het wegrijden gaf ik haar in een reflex een hagedissen-glimlach en een knipoog. Die kan waarschijnlijk een week niet meer slapen, de sloerie!

Weet je wie ik nou echt een lekker wijf vind? Ik bedoel een leuk meisje? Die hoe heet ze, de drumster van The Corrs! Zo! Vind ik al een tijd hoor, maar nu ineens ook, nu ik Unplugged heb opstaan van ze. Ik denk dat de meeste mannen haar zussen knapper vinden, maar ik vind haar om de een of andere reden leuker dan die twee anderen. Ze is......weet ík 't, ze is gewoon leuk. Moet je precies kunnen aangeven waarom je iemand leuk vindt? Het is zo en dat is hoe het is.

There's only so much I can take
And I just got to let it go
And who knows I might feel better
If I don't try and I don't hope

What can I do to make you love me
What can I do to make you care
What can I say to make you feel this
What can I do to get you there

No more waiting, No more aching
No more fighting, No more trying

Maybe there's nothing more to say
And in a funny way I'm calm
Because the power is not mine
I'm just gonna let it fly


Tsja....

Geen opmerkingen: