Totaal aantal pageviews

vrijdag, september 08, 2006

Ik snap hem niet




Ik liep eens langs het Spaanse strand
Toen ik een aardig meisje tegenkwam
Zo was zo lief en zo charmant
En ik stond al meteen in vuur en vlam
Ik vroeg die schat: ga met mij mee
En inderdaad kwam alles voor mekaar
We gingen naar een klein cafe
En daar dronk ik een sangria met haar


Ik weet 't niet, ik weet 't niet, Dries......
Ok....ik snap je nog wel in het begin, daar gaat het niet om.
Ik bedoel, ik kan het me nog voorstellen ook. Ik zou het zelf kunnen zijn. Zo slenterend langs Playa de las Ingles, minding your own business, en dan zie je dat meisje. Je raakt aan de praat, terwijl je alleen maar naar haar ogen staart, vooral om het niet teveel op te laten vallen dat je je alleen voor haar tieten interesseert, zeg maar. Wat ze zegt gaat een beetje langs je heen. Niet alleen omdat je geen woord Spaans spreekt, maar ook en vooral omdat je denkt: neuken, neuken, neuken, neuken!
Sja, dat je in vuur en vlam staat is dan ook logisch met zulke parmantige tietekes zo vlak voor je snoet. Dat snap ik nog wel.

Alleen vanaf dat moment raak je me een beetje kwijt, Dries.
Je vroeg: Ga je met me mee. Hm. Persoonlijk vind ik dat nogal direkt. Je komt dat tietenmeisje tegen, je spreekt niet eens dezelfde taal, en je vraagt of ze meegaat???? De tering, Dries, je laat er geen gras over groeien, en je snijdt planken van dik hout. Maar ok. moet kunnen. Niet mijn stiel, maar then again: mijn stiel heeft me dan ook ongeveer nergens gebracht op tiet-gebied, dus je krijgt nog het voordeel van de twijfel. Maar ik vind het tricky. Meen ik echt.

Goed, je neemt haar dus mee naar een café. Geen slechte keus, dat geef ik toe. Alleszins beter dan de visoverslag, dat moet gezegd worden. Chapeau, Dries, daar maak je toch weer wat mee goed. Ik bedoel, als je haar toch moet meenemen, waarom dan niet naar een café? Niet zomaar een café, nee, een klein café bovendien. Kijk, daar straalt dan weer de klasse van een doorgewinterde versierder van uit, dat meen ik echt. Niet naar zo'n drukke klotetent, nee: gewoon een rustig, klein cafeetje ergens in de buurt. Netjes. Gezellig, open, maar toch tegelijkertijd van een bescheiden intimiteit die verraadt: Ik ben hier voor jou, aardig meisje zo lief en zo charmant!

Alleen....kijk....hier maak je echt een misser van de bovenste plank, Dries....
Dries, Dries, Dries, jongen toch.
Waarom nou weer een sangria met haar?
Gatverdegatver, hoe krijg je het weg?
Ik had eens een keer één enkele haar in een bakje patat van de Febo en ik hoefde gelijk al niet meer, maar jij bestelt een hele karaf sangria met haar???????

Nee, Dries....zo wordt het natuurlijk nooit wat met jou.

Geen opmerkingen: