Totaal aantal pageviews

maandag, oktober 23, 2006

Duidelijkheid




Ik doe mee aan een of ander onderzoek via de GGZ Amsterdam, waarbij ze 3000 mensen volgen gedurende 20 jaar of zoiets. Lang verhaal, niet zo interessant verder.
Vanochtend was ik daar voor mijn jaarlijkse ochtentje testjes doen, en een engel met blonde ogen en blauw haar kwam naar me toe en zei "ik mag de jarige meenemen!".
Dankje, God, voor dit cadeau. Volgende keer stem ik op jou.

Aan het eind van de ochtend, waarbij ik veelvuldig in haar ogen verdronk en ik mezelf verbeeldde dat zij mij ook wel half leuk vond, vulde in een kort evaluatieformulier in. Hoe vond u de test? Duurde het lang? Dat soort vragen. De laatste vraag was niet echt een vraag, maar er stond "Eventuele aanvullende opmerkingen"
Even speelde ik met de gedachte om op te schrijven Ik vind je mooi en ik denk dat je heel lief bent en je lach is zo leuk en ik ben blij dat ik je een paar keer aan het giechelen heb gekregen en toen je voorover bukte om het apparaatje met elektroden vast te maken aan mijn iets te dikke lijfje, keek ik zo in je shirtje naar je geile tietjes en ik zag dat je een zwarte BH droeg en een klein moedervlekje op je ene tietje had en zelfs je ringen en horloge vond ik mooi, maar het allermooist waren je ogen en je haren en vooral je lach.....zou je een keer met me uit willen gaan en daarna met me trouwen, lief meisje van wie ik de naam niet eens weet?

Ik vulde in "nvt" en nam afscheid van haar.

Vanavond belde het meisje uit mijn blog Andermans coniferen uit Maart me op.
Hoera! Dacht ik. Ze weet dat ik jarig ben, na een half jaar! Wat lief!
Ik nam op en zei "Heeeeee bom dia, princesa!" (ze komt uit een Zuideuropees land waar ze zo praten). Ze belde omdat ze de weg kwijt was in Amsterdam, ze kon de ArenA niet vinden. Ik gaf haar een routebeschrijving en vertelde haar dat ik dacht dat ze me kwam feliciteren. Ze moest vrij snel ophangen (A9 en geen headset, ik snap dat wel) en zei "Ik bel je van de week wel even op, dan gaan we even kleppen......als je dat wil tenminste" Ik wilde antwoorden Ja, natuurlijk wil ik dat, lieve lieve Princesa met je mooie haar en je mooie prinsessenogen en je leuke smoeltje en je lieve stem en je bijdehante karakter, want jij bent misschien wel de allerleukste met wie ik dit jaar gedate heb en ik wou dat er toen van gekomen was wat er toen niet van gekomen was en misschien gebeurt dat toch ooit wel en gaan jij en ik alsnog oud worden, god mag het weten, ja toch, je weet het nooit, ik bedoel, er zijn raardere dingen gebeurd en misschien vonk je nu alsnog terug zoals ik naar jou vonkte in dat restaurantje in de Spuistraat en voel je nu wel vlinders zoals ik ze voelde in Noordwijk op dat terrasje en waarom kom je niet nu meteen hiernaartoe en fuck je die hele ArenA gewoon en trek je bij me in en gaan we naar bed en houden elkaar heel lang vast en die sex doen we een andere keer wel want nu heb ik het vooral koud en soms kom je in mijn dromen voor en soms ook niet maar dat geeft niet want je bent een topwijf

Ik antwoordde "Ja, lijkt me leuk".

Ik houd van duidelijkheid, kortom.

Geen opmerkingen: