Totaal aantal pageviews

woensdag, december 01, 2004

Elk nadeel heb ze voordeel




Het nadeel van ziek thuiszitten is dat je ziek thuiszit.
Het voordeel van ziek thuiszitten is dat je thuiszit.

Vandaag mijn eerste stapjes buiten de deur gezet sinds maandag naar de apotheek te zijn geweest, tot aan de brievenbus beneden en weer terug.
Naast de Varagids, de Revu, de Visa-rekening en mijn ziekmeldingsbevestiging (3x woordwaarde en het spel is al gespeeld voordat het begonnen is), trof ik daar een pakketje aan uit Aylesbury, UK. Air Mail. Uit Engeland. Per luchtpost. Dat kon maar een ding betekenen: mijn pre-ordered 2DVD Extended Edition (alleen per web te bestellen) van Marillion has arrived!!!
En jawel: Marbles on the Road zat inderdaad in het bubbeltjesplastic (dubbele woordwaarde. Game over) en staat nu over mijn speakers en 100 Hz tv te galmen.

Fucking beautiful.

Zoals JC al eens zei: "Elk nadeel heb ze voordeel."

Oh, trouwens...

Volgens mijn advocaat is op deze blog per ongeluk de juiste foto van mij geplaatst. Namelijk zonder bril, zonder muts. Hiervoor excuses.

Geen opmerkingen: