Totaal aantal pageviews

maandag, december 27, 2004

Kerst is voorbij




Jawel, de kerstdagen zijn weer voorbij.
We kunnen weer normaal doen.

Hoe ben ik de kerstdagen doorgekomen? Als Assepoester.
Beter: als Assepoetser!
Zes vuilniszakken met troep weggebracht, gestofzuigd als een gestoorde, gedweild als een nog grotere idioot, de ramen gelapt (binnen en buiten), en mijn kledingkast uitgeruimd. Ook in de keuken schoongemaakt op plekken waarvan je het bestaan niet eens kon vermoeden.
Het mooie is: als je nu mijn huis binnentreedt, zie je.....geen verschil.
Hoe kan dat? Zes (6!!!) vuilniszakken! Een halve liter chloor! Een halve stofzuigerzak vol! Resultaat: minimaal.

Wat ik wel kan doen, is vol trots vragen of mijn bezoek even wil kijken onder de kast in de keuken of laten zien hoe netjes mijn t-shirts gesorteerd liggen.

Verder...eh...weinig.
Het is mooi weer. Dan kan er weinig misgaan.




Geen opmerkingen: