Totaal aantal pageviews

donderdag, december 02, 2004

Ouwe meuk....




Ik heb gisteravond mijn Guitarport geupdate naar versie 2.5, en nog wat effecten en amps erin geplugged. Cooooooole shit, pappie!

Tijdens het opschonen van mijn gitaar-mapjes, vond ik nog wat opnamen van mezelf.
Eentje waar ik redelijk trots op ben, is I will follow van U2.
Niet eens zozeer omdat het zo moeilijk was, maar vooral omdat ik zelf vind dat ik het "ouwe U2-geluid" goed benader. En eerlijk is eerlijk; het klinkt goed hehehe....

Een andere van U2, die ook redelijk klinkt (al kan je goed horen dat het niet op mijn Les Paul, maar op mijn Stratocaster is gespeeld) is deze, waarin ik probeer Bad te spelen. Niet helemaal, maar wel close..

Eh...dat was het voor deze Blog.
Nog steeds ziekjes, maar wel iets beter dan de voorgaande dagen, thank God for that.
Slap als een dweil, maar da's logisch als je amper wat door je strot krijgt, nietwaar? Op naar het weekend!

Ciao!


Geen opmerkingen: