Totaal aantal pageviews

maandag, december 13, 2004

Mijn brein lekt...




Chocola is lekker
Cola is lekker
Ebola is uit
Griep is in
Marcel van Dam is een lul
Theo van Gogh was een vetklep
Ik ben verslaafd aan nicotine
Ik drink bijna geen alcohol
TV is kut. Toch kijk ik elke dag wel
Kunst is vaak mooi. Toch zie ik het bijna nooit
Okselhaar is overbodig
Waarom hebben we geen haar op onze voetzolen?
Ik heb altijd koude voeten
Negers zijn bruin
Ik ken weinig Marokkanen
Ik ken meer Joden dan Marokkanen
Ik ken meer vrouwen dan Joden
Veel vrouwen die ik ken zijn noch Joods, noch Marokkaans
Het maakt me niet uit of ze Joods zijn of Marokkaans
Van binnen zijn we allemaal blank (oei! hier krijg ik commentaar op)
Diesel-kleding is cool
Levi's kleding is minder cool dan vroeger
Ikzelf ben ook minder cool dan vroeger
Toch draag ik veel Diesel-kleding
Misschien ben ik daardoor net iets meer cool dan ik in Levi's zou zijn
Ik word grijs
Van buiten
Soms van binnen
De buitenkant zou ik kunnen verven (maar doe het niet)
De binnenkant kan je nooit verven. (je blijft blank, tenslotte) (oei!)
Mijn werkelijke leeftijd kan nooit 34 zijn
Volgens mijn paspoort ben ik 34
Maar niet langer dan een jaar
Mijn neefje zal altijd 17 blijven
Hij leeft al 12 jaar niet meer
Het woord dode hoek kreeg betekenis in 1993
Ik hoop dat ik heel oud word
Ik hoop dat ik heel wijs blijf
Als ik een kasplantje word
wil ik blijven leven
Ik wil niet gecremeerd worden
Ik wil niet begraven worden
Ik wil onsterfelijk blijven
Onsterfelijk zijn we slechts tijdelijk
Eendagsvliegen zijn hun hele leven jarig
Ook als ze op 29 januari zijn geboren
Schrikkeljaren komen niet elke 4 jaar voor (echt niet!!!)
Remco Campert schrijft leuke boeken
Arnon Grunberg niet
Ik ook niet
Herman Brusselmans is mijn literaire held
Hij kent mij niet maar ik hem wel
Als ik een vrouw zou mogen zijn, wie zou ik dan willen zijn?
Wat voor dier zou ik zijn?
Volgens sommigen ben ik een hond
Volgens sommigen een schorpioen
Een weegschaal is het enige sterrenbeeld wat niet leeft
Mijn weegschaal vloekt elke dag tegen me
Er is vandaag een groepsverkrachter veroordeeld
Ik heb bewondering voor een groepsverkrachter;
Een hele groep verkrachten is een kunst op zich
Clowns. Ik haat ze.
Mime-spelers. Zet ze tegen de muur.
Amateur-toneel? Verbied het bij wet.
Padvinders zijn kleine fascistjes
Naturisten ook
Hitler was een deugniet
Mohammed B. een dekselse kwajongen
Ik heb spierpijn
In mijn lijf
Vooral in mijn spieren
Soms een beetje in iemand anders' spieren
Hoofdpijn heb ik vaak in andermans hoofd
Er zit een gek in mijn hoofd
Hij wil er niet uit
Hij kijkt me aan in de spiegel
We groeten elkaar beleefd
We gaan ieder onze eigen weg
Soms ontmoeten we elkaar in onze gedachten
Dan drinken we samen wat
En we praten wat
Goh lang niet gezien
Nee hoe is het, jongen
Met mij goed en met jou
Ja gaat wel ik mag niet klagen
Ik wil het maar het mag niet
Breek me de bek niet open en zo
Wat je zegt makker, dus vandaar
Nou tot ziens maar weer
Ja dag, de groeten
Ja jij ook he
Ja dag
Dag


Geen opmerkingen: