Totaal aantal pageviews

dinsdag, januari 10, 2006

Die ene van Lois Lane, zeg maar...




Van zijn verstandelijke vermogens is nog nooit iets te zeggen geweest, zeg dat ik het gezegd heb.

Verder zit ik momenteel te luisteren naar hoe heten ze ook alweer, eh..Lois Lane natuurlijk. Met terugwerkende kracht is It's the first time eigenlijk altijd al een lekker nummer geweest. En, toegegeven, die ene, nee niet die pot maar die andere met die ogen zeg maar, een bloedlekker wijf. Zeg wederom dat ik het gezegd heb, en dat ik het vermoedelijk nog vaker zal gaan zeggen: Die niet-potteuze griet van Lois Lane is een lekker wijf. Ziedaar, ik heb het reeds een tweede maal gezegd. Ik zag het al aankomen.

Afgelopen maandag, gisteren dus, heb ik een proefrijles gehad. Dat wil in mijn geval zeggen dat ik voor het eerst een meter per auto heb afgelegd met mezelf achter het stuur. Ik heb een keer gekart, dat is mijn rij-ervaring, zeg maar...
Ik moet eerlijk en in alle bescheidenheid zeggen dat het me duizend procent meeviel.
Na een klein half uurtje op de parkeerplaats bij de Ookmeerweg in Osdorp vond de instructeur het verantwoord genoeg om de weg op te gaan met me. Voor ik er eigenlijk zelf erg in had, reden we door Osdorp, Geuzenveld, Slotermeer en Bos en Lommer, van rotonde naar trambaan terwijl ik erop los schakelde, spiegels keek en stuurde en gaste alsof ik nooit anders had gedaan. Goed; ik sloeg een paar keer af bij het optrekken bij het stoplicht, maar al met al was ik echt supertevreden en trots op mezelf. Twintig lessen en dan afrijden, dat is de planning, gebaseerd op mijn huzarenstukje. Njam. Achthonderd Euro, maar ik schud gewoon even aan mijn geldboom en reken af met die geldwolven.

Kort samengevat: Brrrrrrrrrrrrrrroemmmmmmmmmmmmmmmmmmmm !!!!

Verder loop ik als altijd over van cynisme en haat, maar ook van liefde en vertrouwen. Dualisme is me niet vreemd, dat kun je gerust zien. Ambivalentie, nog zo'n prachtwoord. Verder weet ik niks dus ik brei er weer een eind aan. Ja, ook breien is iets wat ik kan. Autorijden, hetero-wijven van Lois Lane lekker vinden en zelfs breien; bel Arrrrjen en je krijgt het gedaan. Mijn hemel, wat een leven.
Over en uit.

Geen opmerkingen: