Totaal aantal pageviews

maandag, november 01, 2004

Van Eric Prydz naar Eric Clapton...




Kijk...een megahit van dit moment is Call on me van de mij totaal onbekende Eric Prydz.
Ik dacht al "dat ken ik ergens van" en inderdaad, het is gewoon een zinnetje wat gesampled is uit Valerie van Steve Winwood!

Zo kom je met een beetje wil altijd wel uit bij mijn grote held, Eric Clapton, want samen met Steve Winwood, Ginger Baker en Rich Grech vormde Eric de formatie Blind Faith, en brachten een album uit in 1969 met klassiekers als Can’t Find My Way Home en Presence of the Lord.

Iets heel anders: morgen zijn de presidentsverzkiezingen in de VS.
Voor wie zou jij kiezen: Bush of Kerry?
Ik hou mijn hart vast en hoop echt dat George een schop onder zijn Texaanse ass krijgt, maar de polls voorspellen weinig goeds ben ik bang....
Hebben de Yanks dan echt geen idee hoe het inelkaar zit?
Heeft niemand Dude, where's my country? gelezen daar? Als je een beetje verstand hebt, weet je volgens mij 1 ding zeker: Alles is beter dan Bush.
Maar we zullen het morgen op de voet volgen...

Nu gauw mijn pizza in de oven stoppen, want ik heb honger!
Tot de volgende blog....


Geen opmerkingen: