Totaal aantal pageviews

maandag, november 08, 2004

Weekend




Zo, daar issie weerrrrrrrrrrr!!!!!
Om de een of andere reden kon ik afgelopen weekend niks gepost krijgen op Blogger.
Maar alles lijkt weer up and running te zijn, dus even een kleine update van het afgelopen weekend;
Vrijdag ben ik naar Middelburg geweest en heb daarmee voor het eerst in mijn leven voet op Zeeuwse bodem gezet.
Niets gezien van Deltawerken of iets dergelijks; daarvoor was mijn bezoek simpelweg te kort, maar dat komt ongetwijfeld nog wel een keer.
Verder lekker weekend gehad met Tiesje, en vandaag weer aan de slag....bleg...heb behoorlijk last van mijn beginnende winterblues, en heb vanochtend voor het eerst mijn magische lamp maar eens aangezet. Na een paar dagen hoop ik wat resultaat geboekt te hebben, want ik ben moe, sloom, slap, nergens zin in, chagrijnig en snel geirriteerd. Kortom: Het is weer november.

Stomme is, dat ik dus totaal geen enkele reden heb om me anders dan superlekker te voelen; leuke baan, lieve vrienden, de liefste vriendin van de wereld en alleen maar mooie vooruitzichten op de toekomst. Maar toch is daar die jaarlijkse "last van de donkere dagen"-periode die alweer opdoemt.
Maar geloof me, ik ga het -net als de voorgaande jaren overigens- aanpakken en me niet gek laten maken!!!!

Tot de volgende blog, die weer wat vrolijker wordt. Eerst even wakker worden en back to business...! Ciao!

Geen opmerkingen: