Totaal aantal pageviews

maandag, maart 20, 2006

Gezeik van een idioot




Allereerst: Wat is Jimmy Paige toch een geile gitarist. Ik word niet snel, zeg maar nooit, opgewonden van mannen, maar Jimmy fucking Paige doet me toch bij tijd en wijlen dicht in de buurt geraken van sexuele opwinding. Met zijn paars-met-gouden Les Paul, dat doettie toch maar even.

Allertweedst: Louis Figo kan nog steeds voetballen als een jonge god. Jawel, dat kan hij verdomme wel, zijn voorzetten liegen er nog steeds niet om, zo kon je vorige week zien op televisie en wat je op televisie ziet is waar!

Allervierst, want iets derdst kan ik niet bedenken, ehh waar was ik verdomme gebleven, ik ben tien minuten later want mijn telefoon ging. Ja, allervierst, waarom smst mijn instructeur niet terug hoe laat ik morgen een tussentijdse toets heb? (Ar kijkt even op zijn display of hij niet toevallig ge-smst heeft terwijl ik aan de telefoon zat, waarbij ik overigens voor de zoveelste keer een bakkebaard-stoppel uit mijn eh...hoe heet dat, wang, heb getrokken met het scharniergedeelte. Echt, wat een kuttelefoon is die Samsung, dat ik iedere keer een bakkebaard uit mijn bak trek. Dat deel van je wang moet haast wel je bak heten, bedacht ik zojuist, vandaar de naam bakkebaard. Je hebt ook okselbaard en schaambaard, en sommige mensen hebben schouderbaarden of buikbaarden. Zelf heb ik tegenwoordig wel eens haar uit mijn oren groeien, zo merkte ik laatst. Mijn god, haar uit mijn oren, ik word verdomme oud, kun je het geloven? Kortom: niet vergeten elke week de binnenkant van je oren goed te scheren, en als je toch bezig bent, zet dan gelijk je trommelvlies even in de was. Oh shit ik moet nog een haakje sluiten, welnu en alras; vooruit met de geit zei de boer en neukte het varken, daar komt hij aan die haakje-sluiten: )

Allerzoveelst, even kijken, welja, laat ik alsnog allerderdst doen, ehhh oh ja (hmmm lekker zeg, die koffie) ehhh ja juist. Wat zei je daar? Nog een sigaret opsteken? Natuurlijk, Viva Portugal en leve de koningin en zo, hallelujah en van je falderie faldera wat is het leven toch eigenlijk een pracht en praal, vooropgesteld dat je pracht gelijkstelt aan stront en praal aan ellende. He, is die Arjen soms dronken of zo? Ja, soms wel, soms alleszins wel maar nu zeker niet want ik drink geen druppel alcohol. Sterker: ik drink meerdere druppels water op dit moment, gevangen in een doorzichtig omhulsel, beter bekend onder de eenvoudige naam: glas. Een glas water aldus en zodoende, alleen: waar is die verdomme gebleven en waarom typ ik zo snel? Ah daar ben je, kleine rakker met het plaatje van Eric Cartman erop ge-flexi-drukt. Sommige mensen vragen zich af: is het glas halfvol of half leeg? Ik vraag me af waarom ik zo'n dorst heb, maar ineens realiseer ik het me; dat is omdat ik een boterham met zout heb gegeten en die heb weggespoeld met een glas zeewater. Ik ben tegenwoordig op een nieuw soort dieet: de hele dag zout eten. Zout voor mijn ontbijt, zout voor de lunch en zout als avondeten. Tussendoor af en toe een paar peperkorrels, en voor het slapen gaan een paar emmers water. Het dieet helpt perfect; ik weeg momenteel honderdveertig liter. Eh, kilo.

Godverdomme, vorte Turk, sms dan hoe laat ik mijn wekker moet zetten! Of wil je soms dat ik de politie op je afstuur? Ik wil naar bed, maar ik word wakker gehouden door een Turkse rijschoolhouder, kun je het godverdomme geloven? Liever word ik wakker gehouden door een.....maar nee, dat kan ik niet hardop zeggen hier. Alleszins een smakelijk idee, laat ik jullie dat zeggen, kijkbuiskinderen. Maar daarover wellicht nooit meer een woord, een man mag alleszins zijn dromen en gedachten voor zich houden.

Toch is het wonderlijk hoe sommige mensen op mijn blog terechtkomen.
In mijn stats kan ik natuurlijk zien hoe er gegooooooooogled wordt, bijvoorbeeld.
Hier....kijk dan....een of andere idioot zoekt in Google op arrrrjen blogspot. Nee, die is briljant. Of deze dan, deze viespeuk zoekt op zou u gaarne neuken met mijne grote paal en dan ben ik ook nog de tweede van alle honderddertien hits. Dat is grappig. Verontrustender is het, dat als je zoekt op zaadlozing in de mond van een dik wijf , je ook op mijn site komt. Huh, ik heb het daarover nooit gehad. Of zoekt Google ook stiekem in je dromen hahahahhahahahha jaja dat is lachen zeg, zo, ik heb gewoon buikpijn. Ik neem nog even een boterham met dubbel zout erop. En dan naar bed. Oh kut nee, die Turk moet me nog contacteren alvorens ik de wekker kan zetten.
Viva Turkije, ik zei het geloof ik al eerder of nee, dat was viva Portugal natuurlijk en ook over Lous Figo en over Jimmy Paige en over okselbaard heb ik het gehad, kunnen jullie je dat nog herinneren?

Morgen iets minder koffie.

Geen opmerkingen: