Totaal aantal pageviews

zaterdag, mei 20, 2006

Beessie




Zit ik net naar de 1984-single No more lonely nights van Paul McCartney te luisteren, denk ik "lekkere gitaar zeg!" en iets verder "wacht eens even...is dat niet....?" Njeeeh...kanniet...toch even Goooooglen en verdomd: het is wel degelijk David Gilmour die daar met een van zijn Stratocasters staat mee te blèren!!! Nooit geweten. Ach, een mens is nooit te oud om te leren. David fucking Gilmour. Pink Floyd.

Frappant, normaal heb ik geen hol met horoscopen en shit, maar ik had het gisteren met een chat-meisje over horscopen en dat ik altijd van de "kenners" hoor dat ik een "echte schorpioen" ben. Hmpf. Ik net Goooooooglen...oeps...kuche...even een paar karaktereigenschappen van de schorpioen doen....? Voor de fun....?

Intens, wraakzuchtig, fanatiek, vastberaden, observerend en diepzinnig.
Maar ook:

De schorpioen kan enorme wraakgevoelens koesteren tegen mensen die hem/haar hebben gekwetst en met een enorme agressie terugslaan. Die wraakgevoelens gaan ook niet snel over en de schorpioen zal ze ook niet onder stoelen of banken steken.

Kuche.....offehhh

De schorpioen gebruikt zijn/haar intuïtie om in te schatten wat de mensen om hem/haar heen denken en voelen. Zo is de schorpioen constant mensen aan het aftasten en aan het peilen. Dat kan bij andere mensen wel eens vreemd overkomen

Jep...

De schorpioen denkt vaak dat hij/zij gelijk heeft en is niet bereid zijn/haar mening bij te stellen.

Woeps...

Hmpf.
Allemaal gelul :o)

En nou wegwezen, ik moet dingen doen.

Geen opmerkingen: