Totaal aantal pageviews

maandag, mei 29, 2006

Geen plaatje

Dit is een log zonder plaatje. De plaatjes zijn op, vandaag. Bedenk er zelf maar iets bij, bijvoorbeeld een plaatje van een voet, een sigaret of een kussen. Het zal me worst wezen, nu moet ik eerst een log gaan schrijven die zich zodanig ontwikkelt, dat er wel degelijk een van die plaatjes bij zou kunnen passen zonder dat iedereen zich zal afvragen "wat doet dat plaatje van een voet, sigaret of kussen boven die tekst?"
Wel, hier gaan we:

Wel godvderdegodver!
Hier stond een post, die ik vandaag een beetje heb geupdate, maar om de een of andere vage reden is die gewoon maar helemaal pleite ineens?
Hmmm je zou er haast een consipracy theory achter zoeken.
Trouwens, veel mensen vergissen zich vaak in mij en denken om de een of andere reden dat ik helemaal parano..WAT? WAT ZEI JE DAAR??? Hmm niks...nee, ik dacht dat ik iets hoorde...hm waar was ik? Ja, over die post die pleite is nadat ik hem aan het updaten was. Vaag. Goed. Maar inmiddels toch alweer half achterhaald, dus ik heb geen zin meer om alles weer uit te gaan leggen. Fuck it.

Verder ben ik al dagenlang onvoorstelbaar moe, val ik echt iedere avond steevast om 7 uur op de bank in slaap tot ik wakker word gebeld, meestal rond een uur of 9 door mensen die denken dat ze wat te vertellen hebben, danwel mensen die denken dat ik wat te vertellen heb.
De mensen waarvan je hoopt dat ze je godverdomme eens een keer bellen, laten niets horen dan een oorverdovende stilte in mijn huis. Zoals de Belgen zeggen: Dat ze hun eigen plan trekken. Zeg dat ik het gezegd heb.

Sterker: ik heb he-le-maal geen klote te melden vandaag want ik ben -valt het op- chagrijnig en moe en bovendien druk ik net mijn laatste sigaret uit, dus het leven heeft sowieso geen zin meer zonder Lady Nicotine aan mijn zijde.
Dat wordt morgenochtend nog een drama, bedenk ik me nu....dat er hele volksstammen zijn die het eerste half uur van de dag doorkomen zonder caffeine en nicotine, je hoofd zou er bij stil staan. Het is dat ik godverdomme geen geld heb om dagelijks aan een portie heroine te komen, anders zou ik daarmee de dag nog beginnen ook.
Helaas is heroine slechts voorbehouden aan een selecte groep van zeer welgestelden.
Het is pure discriminatie, als je het mij vraagt.

En nu: laat me met rust. Ik ben moe. Nee niet zeuren nu. Alsjeblieft, stel je niet aan en sta op. En laat mijn voeten met rust, ik vind het niet prettig als ze gekust worden. Kom op, droog je tranen, verman jezelf en ga even naar de BP verderop voor een pakje Marlboro Mediums. Dan mag je daarna mijn voeten alsnog kussen.

Vort.

Geen opmerkingen: