Totaal aantal pageviews

dinsdag, mei 16, 2006

Racing in the street




Allereerst:
Racing in the street van Bruce Springsteen is een van de allermooiste liedjes allertijden. Specifiek de versie die op de box Live '75-'85 staat.

Verder natuurlijk Hirschi Ali.
Ik vroeg me zojuist, voor ik aan dit blog begon, af: Heb ik hier eigenlijk een mening over?
Nee.
Wat vind ik er van? Weet niet.
Moet ze weg? Weet niet?
Mag ze blijven? Van mij wel hoor.
Mag Verdonk met twee maten meten? Taïda uitzetten en Ayaan laten blijven? Ik denk het niet. Wat is het verschil precies? Ik weet het niet, maar het voelt oneerlijk om een scholiere uit te zetten om praktisch dezelfde reden als waarom Hirschi Ali nu het middelpunt is.
Hoe dan ook: Verdonk kan nu niets goed doen bij "het volk", welke keuze ze ook zal nemen, de helft zal over haar vallen.
Vind ik dat dan erg? Nee, het interesseert me werkelijk geen reet.

Jezus wat is het tweede deel van Racing in the street toch godverdomme mooi. Kan het mooier? Nauwelijks.

Ik heb vorige maand een boete gekregen voor (na aftrek) 6 kilometer te snel rijden op de A1 met de Beetle van mijn werk. Ik zou de 20 Euro boete moeten betalen volgens een facilities-medewerkster.
Wrong.
Vorige week heeft de rechter uitspraak gedaan in een zaak aangespannen door ABVAKABO FNV tegen TPG Post voor een vergelijkbare zaak.
Bottom line: alle boetes voor minder dan 10 km per uur zijn voor rekening van de werkgever, zolang de betreffende auto op naam van het bedrijf staat. Heeft te maken met het niet aannemelijk kunnen maken van opzet bij een dergelijk gering verschil.

Ik heb mijn werkgever op de hoogte gebracht.
Ik ben benieuwd hoeveel gezeik het me initieel gaat opleveren, maar ik weiger te betalen, met deze uitspraak in de pocket. It's the law. Kommmmmmmaarop :-)

Verder: ik ben gaar, moe, dazed and confused en de puberteit haalt me alsnog in, geloof ik. Wat ik daar van vind?

Niets.

Geen opmerkingen: