Totaal aantal pageviews

woensdag, oktober 27, 2004

Amsterdam had 't




Vandaag waren Patries en Kim bij me in Amsterdam.
Zoals ik Kim al voorspelde, is Amsterdam niet zo heel bijzonder hoor....dezelfde winkels als in alle andere steden, alleen hebben wij ze dan allemaal, zeg maar...dus met een wandeling door de Leidsestraat, een broodje bij een Ierse pub en boeken kopen bij Scheltema op het Koningsplein, en to top it off een ijsje bij Ben & Jerry's, waren we allemaal geloof ik wel tevreden ;-)
Tsja...een jaar of twintig geleden was de slogan Amsterdam heeft 't...geen idee wat precies, ik weet het niet eerlijk gezegd hahahha....

Ok, ik heb wel twee boeken over MySQL en PHP gekocht, en een DVD over mijn geboortejaar 1970....zie dat maar eens voorelkaar te krijgen in -pak hem beet- Appelscha of Grollo ;-)

Verder....heb ik eigenlijk niet zo veel te melden, dus ik zou zeggen:
Tot de volgende blog!

Geen opmerkingen: