Totaal aantal pageviews

dinsdag, oktober 26, 2004

Het verschil tussen gelul en geluk....




Het verschil tussen gelul en geluk lijkt maar een letter, maar er zit een hele wereld tussen.
Vandaag de hele dag geld verdiend met gelul (met een l) en het doen of ik interessant ben. Wie heb ik er blij mee gemaakt? Niemand. Wie merkt bijvoorbeeld dat ik drie UBR's heb toegevoegd aan de database? (anders dan Onno dan...) Niemand!
Is dat erg? Neen! Driewerf neen! Want ik heb mijn werk met plezier gedaan, was precies op tijd klaar en ben morgen vrij. Ik doe waar ik voor betaald ben, heb er plezier in en niemand snapt het ;-) Dat was dus gelul.

Het geluk voelde ik onderweg naar huis; ik liet de boel opgeruimd achter at the office, en het is nu 40 minuutjes later en ik heb al boodschapjes gedaan en een patatje gegeten op het station. De zon schijnt, Genesis galmt door de straat vanuit mijn speakers, en ik ben 100% chilled.
Soms he....heel soms, lijkt het of geluk helemaal niet zo moeilijk is....en dat terwijl het zo dichtbij gelul ligt....

Tot de volgende keer!

Geen opmerkingen: