Totaal aantal pageviews

donderdag, oktober 21, 2004

't Is alweer donderdag

Yeah yeah, donderdag alweer.
Meestal betekent dit dat het morgen vrijdag zal zijn.
Normaal niet zo speciaal, maar deze vrijdag wel.
Niet alleen is het morgen de laatste dag dat ik 33 jaar ben, maar nog veel belangrijker: mijn meisje komt weer bij me!!!!!!! Jeeejjj!!!

Ze belde me net op met goed nieuws, waarover ik niet zal uitweiden omdat ze niet eens weet dat ik met dit blog ben begonnen. Ehhh...eigenlijk weer ongeveer niemand het nog, op 1 collega na....pfff........lekker hoor, verhaaltjes schrijven voor niemand behalve jezelf en een collega die 40 uur per week naast je zit hahahah...jep....geen idee hoe lang ik hiermee doorga, want zoals je ziet heb ik ook totaal geen ene MOER te vertellen....

Eh...nog een uurtje en ik ga naar huis...dwz eerst naar Appie Heijn, dan de was aanzetten, dan naar mijn ouders, snel even gratis mee-eten, kopjen kofjen doen en zoefffffff naar huis en de was in de drogert kiepen, bed verschonen (de was die gaat draaien is die van mijn ene dekbedovertrekset en als je het meteen uit de droger om je beddengoed heendoet, is het niet gekreukeld...) en dan heeeel snel gaan slapen...

Wat een leven he ;-)

Doeggggggg!!!

Geen opmerkingen: