Totaal aantal pageviews

woensdag, oktober 20, 2004

Eerste logje

Zo....daar zijn we dan, het eerste postje op Arrrrjen's weblog.
Ik weet het; het is al lang niet meer cool en zeker niet origineel, maar ik was het al zo lang van plan en het is er nooit van gekomen.....

Waarom nu dan wel? Geen idee.
Tijd voor iets nieuws? Tijd voor eh....de dagelijkse beslommeringen en gedachtenkronkels aan het web toevertrouwen?

Altijd heb ik zoveel te melden, zoveel te bleren en zoveel gedachten.
Zal je net zien: zit ik mijn eerste post te maken, schiet me gewoon niets tebinnen....kuche....

Ik luister November Rain en rook mijn laatste Marlboro Light van vandaag.
Als de droger klaar is duik ik onder de douche en ga verder in mijn boek: Angels and Demons.
Of nee, ik lees eerst wat in de Revu en dan pak ik mijn boek en wacht tot mijn meisje me belt die op bezoek is bij haar beste vriendin....

Schiet me nog iets tebinnen, dan post ik het....

1 opmerking:

Arjen zei

Hmmmmja ik BEN toch ook lief ;-)