Totaal aantal pageviews

dinsdag, oktober 26, 2004

Woensdag gebakdag




Morgen komen Tiesje en Kimmie naar Amsterdam als het goed is!
Ik vind het echt heel tof dat ze iedere keer dat pokke-eind van M naar A rijdt, maar ergens ook lullig....ik heb geen auto en kan daarom niet even makkelijk daarheen komen. Vrijdag pak ik de trein en zal voor het eerst in mijn leven voet op Zeeuwse bodem zetten!!
Snel even last minute een vrije dag geregeld, volgens mij zit ik bijna door mijn 42 verlofdagen van 2004 heen...kuche..maar 't is al bijna november dus over twee maanden hebben we weer een lading dagen ter beschiking ;-)

Oh, het is me gelukt een DVD te branden...het heeft me er drie gekost in totaal, maar eindelijk staat het erop. Kwaliteit is niet fantastisch, maar da's volgens mij vooral te wijten aan de originele kwaliteit van de MPEG file en niet aan mijn kundigheid......ahummmm....

Verder heb ik niet zoveel te melden behalve dat ik vanochtend een verzamel-cd van John Mellencamp heb gedownload, met nummers erop die ik nog niet kende.
Sowieso is John niet bekend in Nederland (of Europa beter gezegd), maar zijn muziek is top! Beetje kruising tussen Bruce Springsteen en Bryan Adams, zeg maar...
Zijn CD's Scarecrow en The Lonesome Jubilee kan ik elke muziekliefhebber aanbevelen.

Tot de volgende aflevering!!!

Geen opmerkingen: