Totaal aantal pageviews

vrijdag, oktober 22, 2004

Friday at last....



Zo....halve dag vrij is gelukt en ik ben alweer thuis.
Op het werk al blijgemaakt met de mededeling dat de salarissen al zijn gestort, en inderdaad lag mijn loonstrook in de brievenbus.
Wat schetst mijn verbazing echter; er is een slordige 350 euro ingehouden!!
Maar de reden is gelukkig glashelder: 81116059540. Kijk. Daar kan je wat mee. Ik bedoel...natuurlijk: als je 81116059540, dan kost dat 350 euro. Dat begrijpt iedereen.....*sigh*

Gelukkig wist iemand van P&O me desgevraagd door de telefoon te vertellen dat ik helemaal niet naar de rechterkolom hoef te kijken; het is slechts een soort verklaring van de getallen in de middelste kolom, en daar staat mijn netto maandbedrag. Snap je wel?
Ja beste man, ik snap het heel goed. Middelbare school enzo, weet je wel....maar juist in die middelste kolom staat mijn netto bedrag...van 350 euro minder %&!**#^$ stom kalf!!!!
En -oh oh wat een toeval- dat is precies het bedrag wat in de rechterkolom staat.....man man wat een stel kneuzen.....

De goede man gaat het voor me uitzoeken, maar hij dacht dat het met de waardeoverdracht van mijn pensioen te maken had. Logisch. Want als mijn gespaarde pensioen wordt overgedragen, gaat dat van mijn netto salaris van de volgende maand af...oh..wacht eens....NIET!!!!!!

Pfff....ik moet bekennen dat de gehoopte weekendsfeer nog niet helemaal zijn intrede heeft gedaan in huize Arrie.....maar dat gaat rond de klok van vieren veranderen ;-)

Tot laterrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr!!!!

Geen opmerkingen: