Totaal aantal pageviews

maandag, oktober 25, 2004

Herfst



Ik weet niet wat het is, maar ik ben altijd heel erg gevoelig voor de weersomstandigheden. In de zomer als de zon schijnt en het lekker warm is, lijkt het of ik de hele wereld aankan.
In de winter is het het andere uiterste; ik heb zelfs last van een winterdepressie ieder jaar weer.
Het is geen drama, want ik weet dat het in de lente weer over is en ik heb sinds vorig jaar een speciale lamp gekocht die je voor lichttherapie kan gebruiken.

Vanmiddag zat ik in de metro onderweg naar huis, en na een hele dag grauwe en bewolkte lucht, zag ik meerdere gaten met helder blauw tussen de wolken door.
Als ik dat zie, is het net of er een last van mijn schouders valt, heel maf eigenlijk....ik weet dat het aan een kant nergens op slaat om mijn humeur af te laten hangen van externe factoren waar je zelf geen invloed op hebt, maar ik kan er nu eenmaal niets aan doen en ik accepteer dat het zo is.
Ok..ik ben gek...so what? Sue me... ;-)

Maargoed, de herfst en de winter zijn niet mijn favoriete seizoenen, dat mag duidelijk zijn.....
Maar iemand (kuchetiesjekuche) heeft me beloofd dat we deze winter nieuwe en mooie herinneringen gaan knopen aan de winter en aan de sneeuw, dus wie weet is de winter vanaf 2005 wel mijn favoriete jaargetijde!!!

Zo...nu ga ik aan de Senseo met appelgebak. De Senseo natuurlijk met melk en suiker en een scheutje hazelnoot-siroop, en de appelgebak die mijn moeder had gemaakt voor mijn verjaardag.

Later!!!

Geen opmerkingen: