Totaal aantal pageviews

donderdag, oktober 21, 2004

Arrie is chagrijnig !!!

Zooo even een update: ik ben superchagrijnig vanavond.
Geen idee waarom, ik heb helemaal geen reden om me zo te voelen, alles zit mee en gaat me voor de wind de laatste tijd.
Wel ben ik superrrrrrrmoe, want ik slaap al dagen achterelkaar best eh.... kut...al sinds maandag heel rommelig, vroeger op dan ik zou willen, en dan de kou en regen in...druk op het werk, en na het werk lopen rennen voor de boodschappen en mijn huishoudentje en zo...
Jaja, het is allemaal heel zwaar ;-)

Ik zat de hele weg te mopperen en te zeiken tegen mijn vader, en alles was kut: de CD van Marillion die hij had opstaan, het personeel van de Praxis was kut, het feit dat ze geen Swiffer-doekjes verkochten was kut, en dat de Blokker dicht was (op koopavond!!) was ook kut. Kortom: lekker lopen mopperen. Moet ook kunnen vind ik, en liever nu dan in het weekend ;-)

En bah, deze sigaret smaakt ook voor geen meter.
Weet je wat ik ga doen? Vroeg naar bed hahahahahha!!
Kijken of ik morgen wat eerder vrij kan krijgen zodat mijn feestweekend wat eerder kan beginnen!!! Maar eerst eens kijken hoe veel werk er ligt; het zag er niet veelbelovend uit moet ik zeggen :-(

Ciao!!!!
Arrrrrrr signing off at 20:37 hrs

Geen opmerkingen: