Totaal aantal pageviews

zondag, april 09, 2006

A day at the beach





Vandaag heb ik mijn vader's auto meegekregen, en ben met 140 per uur naar Noordwijk gereden. Jawel, de eerste keer alleen in een auto rijden, ennehhh....met het risico te klinken als een puber van negentien: I liked it!
John Mellencamp's Greatest Hits met honderd decibel, raampje open en de wereld lag, voor heel even, aan mijn voeten. Als een volleerd chauffeur gleed ik over de A10, A4 en A44 richting zee, alwaar ik een rendez-vous had met de Prinses die het briljante idee had af te spreken, en wel bij het strand. Ik zou het zelf niet beter bedacht kunnen hebben. Al mijn gemaakte plannen overboord gemieterd, paps gebeld die thank fuck ziek was, dus dat ik zijn bolide mee zou krijgen, stond vast op het moment dat ik zijn krakerige stem aan de andere kant hoorde. (sjezus, wat klink jij verrot man! Ja ik ben ziek als een hond... Mooi zo, dus ik kan je auto wel lenen dan? hehehehe)

Ik weet eerlijk gezegd niet wat ik nou het leukste vond vandaag: het feit dat de Prinses in mijn nabijheid verkeerde en ik derhalve met een chronische glimlach rondliep, of het autorijden met John Cougar Mellencamp. Ik denk beiden. Wie had dat kunnen vermoeden toen ik me gisteravond zo verveelde. Zo zie je maar; zeiken heeft geen zin en je moet met de flow meegaan. Zeg dat ik het -voor de zoveelste keer- gezegd heb.

Where do mellons go on summer holiday?
To John Cougar's Mellon Camp.

Heel slecht, ik weet het. Ga klagen bij die Australier, het is zijn grap.

Nu ga ik alsnog stofzuigen en de plee schrobben (skrobbe), iets zinnigs heb ik toch niet te melden.

In a hand painted night, me and Gypsy Scotty are partners
At the Hotel Flamingo, wearing black market shoes
This loud Cuban band is crucifying John Lennon
No one wants to be lonely, No one wants to sing the blues

She's perched like a parrot, on his tuxedo shoulder
Christ, what's she doing with him, she could be dancing with me
She stirs the ice in her glass with her elegant finger
I want to be what she's drinking, yeah, I just want to be...


Geen opmerkingen: