Totaal aantal pageviews

zondag, april 23, 2006

Slotervaart is kut. Amsterdam is kut.





Voor dit weekend heb ik een auto meegekregen van de zaak, omdat ik gisteravond moest werken. Klasse. Klein nadeel is dat het een VW Caddy is in knalroze, met aan alle kanten het bedrijfslogo, maar aan de andere kant heeft dat ook wel weer wat. Ik ben trots op "mijn" bedrijf, ondanks het feit dat ik de helft van mijn werktijd loop te mopperen op datzelfde bedrijf.
Dus als ik een auto meekrijg, behandel ik die zoals ik mijn eigen auto zou behandelen.
Een paar uur geleden liep ik naar het roze monster toe, omdat ik even een heel klein stukje wilde rijden naar de benzinepomp en de brievenbus voor respectievelijk een volle tank, een pakje Marlboro Lights en het posten van....mijn post, wat anders?

Jep.
Raam ingeslagen.
Godvergloeiende godgodverdomme.

Ik woon, zoals de meeste van jullie weten, in Slotervaart. Amsterdam-West dus. Waar je zero-tolerance area's hebt, en cameratoezicht. Waar de ruiten van het politiebureau worden ingegooid door veertig Marokkaantjes van 16 tot 20 jaar oud, en waar maarliefst een aanhouding plaatsvindt. Ik heb daar in het verleden al uitgebreid over geblogd, toen Ties d'r raam ook al werd ingeslagen, en korte tijd later haar kentekenplaten werden gestolen.

Het is hier praktisch elke dag raak, als je naar de parkeerplaatsten voor, naast en achter de flat kijkt, zie je altijd wel ergens een hoopje autoglas liggen in de goot, als herinnering aan het mislukken van de integratie van deze klootzakken.

Ik heb niets tegen Marokkanen. Ik heb ook niets tegen buitenlanders.
Echt niet. Racisme vind ik een heel erg ziek iets, en het toppunt van domheid.

Dat gezegd hebbende, ben ik wel al langere tijd van mening, dat het tuig van de richel wat hier in mijn buurt de straten al jaren onveilig maakt, keihard aangepakt dient te worden. En de eerlijkheid gebiedt mij ook te zeggen dat het in honderd procent van de gevallen om Marokkaanse jongeren gaat. Het is gewoon niet anders. Mijn buurt gaat naar de kloten door Marokkanen. Je kan dat best constateren en hardop zeggen, zonder dat je daarmee gelijk een racist bent. Het is gewoon een feit, en ik heb een gruwelijke tyfushekel aan mensen die dit weigeren te aanvaarden en alles maar goedpraten. Oneerlijke kansen, lik toch mijn reet. Hoe komt het godverdomme dat vrijwel alle Marokkaanse vrouwen die ik ken, een hartstikke goeie baan hebben, superbeschaafd zijn (en bovendien bijna allemaal heel mooi om te zien, kijk die volle bossen haar dan toch eens...! Marokkaanse vrouwen horen tot de mooiste in Amsterdam, ook dat mag wel eens gezegd worden) en zich wel perfect kunnen aanpassen aan de geldende normen en waarden? Die hebben toch dezelfde ouders als hun criminele broertjes? Het is zo'n slap gelul van geitenwollensokken dat hun gedrag voortkomt uit allerlei culturele verschillen en gemiste kansen en dat soort gezeik!

De Marokkaanse jongeren die hier de boel vernielen, overvallen plegen op oude vrouwtjes, auto's jatten en inbraken plegen, zijn gewoon het laagste van het laagste tuig van de richel, gewoon criminelen die achter slot en grendel moeten. Klaar. Geen slap gelul. Helaas regeren zij de buurt hier, en niet de lokale overheden. Jammer.

Als ik volgende week mijn auto heb....oh men...laat het me alsjeblieft ZIEN dat je er met je gore stinkpoten aanzit. Please. Make my day.
Mensen die me kennen, weten dat ik niet alleen maar dreig, maar dat ik ook daadwerkelijk naar beneden zoef met een honkbalknuppel en me zal uitleven op deze klootzakken. Geen genade. Geen aangifte, geen politie, geen gedoe. Dat helpt niet. Ik sla ze echt, ik meen het eerlijk, hun knieen en ellebogen aan gruzelementen. Ik zal moeten oppassen dat ik er niet eentje doodsla. Ik zal me moeten inhouden. Maar die avond zal er een zijn die ze hun leven lang niet zullen vergeten, die garantie geef ik bij deze. Zwart op Wit.

Geen opmerkingen: