Totaal aantal pageviews

woensdag, april 05, 2006

Oh...en dan nog wat




Lig ik vredig te slapen, word ik ineens wakker van......wel, van geen idee eigenlijk.
Mega-dorst, dus even snel een glas limonade gedronken, want ook limonade moet tenslotte gedronken worden, of de arme fabrieksarbeiders van de firma Carvan Cevitam zouden allemaal ontslagen worden, en ineens schiet me nu, in het holst van de nacht iets te binnen.
Ten eerste schiet me te binnen dat ik geen idee wat een holst is, behalve dat je het nogal eens midden in de nacht kan aantreffen, maar belangrijker:

Weten we nog wie Arie den Hertog is?

Dat was die klootzak van die dominomus, weten jullie nog?

Niet vergeten, hoor!
Je kunt hem alsnog bellen op 0320-219500, bij Duke Faunabheer.
Wat was dat een klootzak, zeg.
En nu: terug naar bed om wederom een paar uur wakker te liggen.
(oh, dat plaatje? Dat is Gustav Theodore Holst, een componist. Dat is wellicht de bekende Holst die je soms tegenkomt midden in de nacht. Merrie.)


Geen opmerkingen: