Totaal aantal pageviews

zondag, augustus 20, 2006

But it's only a Northern Song




Weten jullie wel hoe ziek ik word van altijd dingen te horen als "Ar...je bent zo'n leuke, lieve gozer...je verdient iemand die beter is dan ik..."
Flikker toch op, ik ben niet van suiker....
Gister een redelijk heftig gesprek met de Padvindster gehad, en dit was weer eens waar het op neer kwam. Snappen doen we het allebei niet, dat is een schrale troost.
Fuck it. Ik heb ook geen handboek "hoe om te gaan met verliefdheid na je puberteit" of "Emoties voor Dummies"....ik doe godverdomme ook maar wat me tebinnenschiet, en.....en....weet ik veel.
Het was een bizarre avond, dat is een ding wat duidelijk is. Details op te vragen via een verzoekschrift in drievoud.

Tsss....verdient beter dan ik......doet heus geen pijn hoor.....lekker puh...krak...auw.....

Verder? Geen idee. Ze gaat twee weken naar een eiland ver van hier. God weet. Nee, god weet niet want god bestaat niet en als hij onverhoopt toch mocht bestaan, dan is het een klootzak. Met zoveel wildvreemden praat hij, maar nooit met mijzelf.
Moet ik de knop in mijn hoofd omzetten? Nee. Ik zou godver niet weten hoe. Welke knop dan? Waar zit dat ding??? Ik kan dat niet. En ik zou in dit soort situaties weer eens willen dat ik een grotere klootzak was dan ik al ben, en oprecht bij mezelf zou kunnen denken graag of traag, tief maar op, voor jou tien anderen en meer van dat soort stoere praat.
Maarja.....ik ben een sukkel die zich weer eens vol overgave in een zelfbedacht avontuur wilde storten zonder limieten, zonder begrenzer in mijn kop en als een blinde mongool doet en niet denkt.
Heb ik hiervan geleerd?
Welnee.
Net zo min als ik er de vorige honderd keer van heb geleerd, zal ik ook na deze lichtelijke tegenvaller ongetwijfeld weer exact hetzelfde tegen gaan komen. De volgende staat alweer op de lijst. Ik heb nog geen bijnaam voor haar. Die komt nog wel, en daarna komt de kater.
En dan beginnen we weer van voren af aan......tot ik ooit die ene tegenkom.....en haar weet vast te houden.

't Zal wel in een volgend leven zijn.
Tsss..
En nu: fuck off. Papa heeft hoofdpijn.

Geen opmerkingen: