Totaal aantal pageviews

woensdag, augustus 09, 2006

Pushing your moustache





The morningstood has gold in the mouth.
What have I got hanging on my bike???
Every house has its little crotch.
The last little leads weigh the heaviest.
He's at home from all markets.
Stayed overnight in the monkey.
letting up a little taste-balloon.
Catching bone. Of is het catching rude?
Unjump the dance.
There doesn't knock a wood from.
From the little cupboard to the wall.
A kid can do the laundry.
The little nose of the salmon.
Standing in front of pole.
Sitting down with the suits.
Having a record in front of your head.
Being the kid of the bill.
Walking in the soup.
Pushing his moustache.
Walking to fast from a nietje. (staple)
Not seeing a steak. (steek)

Op die datingsite waar ik zit he....daar was een of andere bimbo op zoek naar "een gespierde, grote kerel met groene vingers"
Ik stuurde haar een mailtje, of ze al eens aan de Hulk heeft gedacht. Gek, nooit meer iets van gehoord. Ik vond hem zelf nogal voor de hand liggen. Lying in front of the hand, zeg maar.
Mijn bek smaakt naar koffie en sigaretten, ik heb denk ik zeker acht kopjes gerookt en een half pakje gedronken, dus ik heb Helmond. Bah.
Zometeen even mijn Oral-B ertegenaan kwakken, voorzien van een flinke klodder Sensodyne, en daarna spoelen met Oral-B mondwater vol met antibacteriƫle shit en fluor en zo. Altijd veilig om met een frisse bek in bed te stappen, je weet nooit wie je in je dromen komt opzoeken.

Schiet me ineens te binnen dat ik vannacht droomde dat er een atoombom in Amsterdam onplofte, en op de een of andere manier liep half Nederland vol water en moesten we vluchten naar Limburg. Mijn god, en de jouwe ook. Wat de hel had dat dan weer te betekenen???

Het is bijna weekend. Of bijna...ja toch best wel, eigenlijk. Plannen? Neuh...
Zondag of zo worden de twee zwartwitte terroristjes opgehaald. Zal ik ze missen? Neuh. Ik had het al eerder gezegd: ze geven me geen reet terug voor al mijn liefde en zorgen. Net als hun zusje met wie ik heb samengewoond. Goed, dat zusje had redelijk grote tieten en haar eten was goed binnen te houden en ze heeft me langdurig behoed van totale gekte en me geholpen en gesteund tot de laatste dag en van me gehouden zo lang als niemand dat volhield, ervoor en erna, maar meer moet je daar ook niet achter zoeken.

Er is altijd wel iemand.
Maar niemand als jij.
Ik mis de Padvindster.
Niet alleen mis ik haar op dit moment, nu, hier bij me, de dingen die we samen doen.
Maar ook mis ik datgene wat we samen niet doen.
Fuck.

Zij die gaan missen, groeten u: mis.

Geen opmerkingen: