Totaal aantal pageviews

dinsdag, augustus 29, 2006

Stop! Ga door dan!!!!




State of confusion exists only in your head.
Godverdomme wat is Earth Mofo van The Cult toch een geil nummer. Beesten. Billy fucking Duffy neukt het pallisanderhout alsof hij zijn gitaar niet één, niet twee maar godverdomme drie keer wil laten klaarkomen en mijn kop eraf als het die klootzak niet nog lukt ook. Ian fucking Astbury. Voor een jochie dat door zijn vader werd misbruikt, is hij toch nog een flinke vent geworden. Noem het gerust een beest. Als ik een wijf was, zou ik me door hem willen laten uitwonen totdat ik dagenlang bloed opgeef, ik zeg het je. Echte mannen bestaan niet? Laat me godverdomme niet lachen, trut.
Funky! Mofo! Earth mother! For you you you! En nou uit mijn weg en oprotten en laat me met rust, of ik sla je hersens in met een biljartkeu. Ga eens naar www.youtube.com en zoek daar op het clipje Ciao Baby van diezelfde The Cult en raak orgastisch. Of op zijn minst: kijk er gewoon even na.
Doe nou maar.

Ik geloof zowaar dat ik enigszins wakker begin te worden na een paar dagen op de rand van lethargie en katatonie gebalanceerd te hebben. Wat die woorden betekenen, moet je zelf maar opzoeken. Het is hoe dan ook een mindset waar je niet jaloers op hoeft te zijn, behalve dat je voor je uit zit te staren naar een blanke muur, sorry zegt tegen je plant en oh tussendoor.....Jetje....dankjewel...terwijl ik zit te bloggen onze mailwisseling....ik hoop dat je gelijk hebt.....echt hoor, godverdomme....

Ehh waar de hel was ik. even teruglezen. Ow ja....ehh wat..ja..oh ok..ik zie dat de schildernegers klaar zijn met mijn balkon; de stellage is afgebroken tot mijn balkon. Mijn god, jawel, de jouwe daarbij, ik kan weer naar buiten kijken. Regen. Leuk. Flikker die stellage maar weer terug, neger! Dit is ook niks.
Standing at the Edge of the world. Nee, dat is dan weer een zeiknummer over een of andere Indianentrut. Opbokken. Volgende. Sweet Salvation. Hmpf vooruit dan maar weer.
Net op de valreep nog even een projectleider in Maastricht gebeld dat de alfatest voor morgen in Den Bosch nooit meer afkomt, of we hem kunnen verplaatsen naar donderdag en dat kan. Ik kan heus wel communiceren en dingen regelen hoor. Tssss....echt wel wel.

Verder.....niets.....ik rook teveel, drink te weinig, eet verkeerd en slaap kut. Mijn godverdommese vinger doet auwie door een te hoge concentratie kattenstront in mijn bloed (de dokter gaf me de chemische formule van kattenstront, en ik heb even een select-statement losgelaten op mijn bloedbaan, en er returnden meer dan nul rows, dus ik voel me auw.) Morgen twee vergaderingen in mijn Diesel-shirt. Note to self: morgenochtend iets dichter bij je scheerapparaaat gaan staan dan de laatste dagen, dan zie je er niet zo compleet verrot uit als op dit moment. Schone onderbroek mee voor de zekerheid, en het feest kan godverdomme beginnen.

Had ik al gezegd dat ik moe ben?
Ik ben moe.
Vandaar en aldus stop ik ermee voor vandaag: zij die gaan stoppen groeten u. Stop

Geen opmerkingen: